Archief - goed artikel over pvp in wow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wulften

Legacy Member
idd, een very nice bericht over pvp :niceone:
kheb wel een vraagje: as ge nu zo'n kerel tegenkomt die in de negatieve rankings zit, dan kunnen beide kanten em aanvallen maar kunt ge ook honor winnen als gij dan die kerel aanvalt en em is bij uw alliance?

Camilleke

Legacy Member
en hoe gaan ze dit aanpakken:
Je wordt als high level aangevallen door enkele lowbies, waardoor je jezlf moet verdedigen. Je wint uiteindelijk. Telt dit mee voor negative ranking?

nothingButme

Legacy Member
een paar vraagjes:
kunt ge die catapulten zelf besturen?
kan je je char van de pve server op de pvp server zetten?
en wanneer is die patch?:P

Fuzetsu

Legacy Member
Holy crap :|

Da geeft me zo de zin om op PvP te gaan ipv op PvE eh :D


Al die beloningen :o

Archangelus

Legacy Member
nothingButme zei:
kan je je char van de pve server op de pvp server zetten?

Kzal het nog maar eens posten zeker:

"Dit is geen Diablo! Er is geen Battlenet! Er zijn geen realms!

Iedere speler heeft een (1) account die vasthangt aan een (1) exemplaar van WoW. Met die ene account kunt ge op de verschillende servers characters maken (geen idee hoeveel).
Die characters hangen vast aan die server en worden ook op de server bewaard, ge kunt dus niet met uw character ineens op een andere server gaan spelen."

Ondertussen is er mij verteld dat de WoW servers ook 'realms' zouden heten, wat ik een domme beslissing van Blizzard vind. De gemiddelde WoW-speler gaat een Diablo2 kiddie zijn die geen enkel benul heeft van mmorpgs, dus is het geen goed idee om eenzelfde term te gebruiken voor een compleet ander ding.

Fuzetsu

Legacy Member
Archangelus zei:
Kzal het nog maar eens posten zeker:

"Dit is geen Diablo! Er is geen Battlenet! Er zijn geen realms!

Iedere speler heeft een (1) account die vasthangt aan een (1) exemplaar van WoW. Met die ene account kunt ge op de verschillende servers characters maken (geen idee hoeveel).
Die characters hangen vast aan die server en worden ook op de server bewaard, ge kunt dus niet met uw character ineens op een andere server gaan spelen."

Ondertussen is er mij verteld dat de WoW servers ook 'realms' zouden heten, wat ik een domme beslissing van Blizzard vind. De gemiddelde WoW-speler gaat een Diablo2 kiddie zijn die geen enkel benul heeft van mmorpgs, dus is het geen goed idee om eenzelfde term te gebruiken voor een compleet ander ding.


Correctie:

De gemiddelde WoW Speler gaat een Warcraft fan in hart en nieren of een RPG fanaat...

Van alle kopers schat ik dat maybe 5 % diablo 2 speelt :D

Anyway... good point ivm de rest van uw post :)

Sacristar

Legacy Member
Archangelus zei:
Ondertussen is er mij verteld dat de WoW servers ook 'realms' zouden heten, wat ik een domme beslissing van Blizzard vind. De gemiddelde WoW-speler gaat een Diablo2 kiddie zijn die geen enkel benul heeft van mmorpgs, dus is het geen goed idee om eenzelfde term te gebruiken voor een compleet ander ding.
Sorry voor de :offtopic: maar die "kiddies" opmerking deed mij eraan denken: Is er al meer geweten van de betalingsmogelijkheden? Meer bepaald gaat er de mogelijkheid zijn om gewoon via de bank overschrijvingen te doen (zoals bij Horizons bijvoorbeeld)?

Ik denk dat als ze het enkel bij VISA en Paypal achtige toestanden houden dat het aantal kiddies tot een minimum beperkt zal blijven. Als ze echter dmv overschrijvingen gaan kunnen betalen zullen er al heel wat meer kiddies rondlopen. Al zal een deel het na een paar maand wel rap voor bekeken houden als ze het huidige d2 systeem gewoon zijn :)

Caretaker

Legacy Member
nothingButme zei:
kunt ge die catapulten zelf besturen?
- waarschijnlijk wel, ik denk gecombineerd met engineering skill ofzo
nothingButme zei:
kan je je char van de pve server op de pvp server zetten?
- blizzard overweegt het dat spelers hun characters naar andere servers kunnen transferen
- battleground pvp is beschikbaar op pve en pvp servers trouwens
nothingButme zei:
en wanneer is die patch?:P
- bij of na release, net zoals hero classes

Caretaker

Legacy Member
Archangelus zei:
Iedere speler heeft een (1) account die vasthangt aan een (1) exemplaar van WoW. Met die ene account kunt ge op de verschillende servers characters maken (geen idee hoeveel).
8 per server en op een pvp server kun je geen characters in 2 factions hebben.

Archangelus zei:
Die characters hangen vast aan die server en worden ook op de server bewaard, ge kunt dus niet met uw character ineens op een andere server gaan spelen.
Zo zou het normaal zijn maar op de forums is gepost dat men van plan is transfers mogelijk te maken.


Archangelus zei:
Ondertussen is er mij verteld dat de WoW servers ook 'realms' zouden heten, wat ik een domme beslissing van Blizzard vind. De gemiddelde WoW-speler gaat een Diablo2 kiddie zijn die geen enkel benul heeft van mmorpgs, dus is het geen goed idee om eenzelfde term te gebruiken voor een compleet ander ding.
Why not? Server, realm, shard, kingdom, world, ... allemaal hetzelfde :p

Archangelus

Legacy Member
kristos zei:
Ik denk dat als ze het enkel bij VISA en Paypal achtige toestanden houden dat het aantal kiddies tot een minimum beperkt zal blijven.

Hier misschien, maar in de US heeft echt iedereen minstens 1 CC, dus daar is betaling via VISA niet zo'n drempel. Hier zal het misschien wat mensen tegenhouden omdat ze de VISA vd papa en mama ni mogen gebruiken, maar ik betwijfel het.

.:: Tasadar ::. zei:
Correctie: ...

Het ging meer over het algemene publiek van Battlenet dan specifiek over die Diablo-spelers. Hier nog wa quotes vanop andere boards, geeft wel een goeie indruk van die "volwassen" WoW community... :ironic: Fyi, community is een van de belangrijkste dingen voor een mmorpg, want dat is een vd dingen die nieuwe klanten lokken en klanten ook vasthouden. En momenteel maakt WoW een vrij slechte indruk op da gebied.

Sucky part about WoW:

The players. Never have a seen a more shitty crew of BNET tards under one roof. Coming from a relatively tame "RP" server to WoW was a rude awakening lol.
yea i think the winner of my night was some random guy spamming the equivelent of DAOC /broadcast (if it spanned a whole zone) with "I LIKE TO PUT MY DICK IN ASSES"
it went on for quite some time to....not that i mind that kind of chatter in like guild or something. But comeon, this was zone wide broadcast.
Someone spammed W's across the General chat in caps all the way across.
I turned General chat off and NEVER looked back.

De vrees voor een community à la CS is zeer groot onder iet of wat ervaren mmorpg-spelers en de tekens die men nu ziet zijn alles behalve gunstig.

Caretaker zei:
Why not? Server, realm, shard, kingdom, world, ... allemaal hetzelfde :p

Ni echt, aangezien een realm op Battlenet iets compleet anders is dan een server van een mmorpg. Door die verwarring krijgt ge van die vragen zoals 'kunnen we chars overzetten?'. En veel devs beloven char transfers, maar er zijn er zeer weinig die het implementeren en zeker niet bij de launch.

DeadHead

Legacy Member
Camilleke zei:
en hoe gaan ze dit aanpakken:
Je wordt als high level aangevallen door enkele lowbies, waardoor je jezlf moet verdedigen. Je wint uiteindelijk. Telt dit mee voor negative ranking?

Hier is al op geantwoord door een blizz employee:

Blizzard zei:
So you know, we're very aware of these types of scenarios, and have mechanisms planned to keep these from being problematic.

nothingButme

Legacy Member
blizzard says: Beginning with this upcoming patch, we will be introducing some elements of our final PvP system, and we will continue to flesh it out in successive patches after this.

dus dat is nog voor de beta! :D

Fuzetsu

Legacy Member
Archangelus zei:


Holy crap man :|

Kwist dus echt nie da het er zo erg aan toe ging :s


Kheb in de Stress Test gezeten en daar verliep alles allessinds toch vlotjes zonder enige conflicten enzo :x

PaLaDiN

Legacy Member
Die pvp ziet er goed uitgewerkt uit zeker het honor systeem moeten die lvl 10's geen schrik hebben als ze een bunch of lvl 50ers zien voorbij lopen.
Rewards zijn ook wel nice :D

Archangelus

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Holy crap man :|

Kwist dus echt nie da het er zo erg aan toe ging :s


Kheb in de Stress Test gezeten en daar verliep alles allessinds toch vlotjes zonder enige conflicten enzo :x

Dat zijn quotes van mensen uit de beta en stresstest. Ik zeg niet dat alle spelers zo erg zijn, het zijn natuurlijk de ergste gevallen die mensen bijblijven, maar als ge genoeg van die pipo's in uw community hebt is uw spel wel naar de kloten.

Fuzetsu

Legacy Member
Archangelus zei:
Dat zijn quotes van mensen uit de beta en stresstest. Ik zeg niet dat alle spelers zo erg zijn, het zijn natuurlijk de ergste gevallen die mensen bijblijven, maar als ge genoeg van die pipo's in uw community hebt is uw spel wel naar de kloten.


Ja idd... meestal negeer ik zulke "pipo's" wel :D

Chop-SOY

Legacy Member
Soms zijn ze moeilijk te negeren, en soms laten ze hun niet negeren...

We zullen zien, hoe erg het gaat zijn, of hoe goed het zal meevallen. De community begint bij jezelf natuurlijk...

Fuzetsu

Legacy Member
Chop-SOY zei:
Soms zijn ze moeilijk te negeren, en soms laten ze hun niet negeren...

We zullen zien, hoe erg het gaat zijn, of hoe goed het zal meevallen. De community begint bij jezelf natuurlijk...


En wij zijn natuurlijk allemaal brave lieverdjes :]

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan