in de standaard drivers van windows xp zitten er geen OpenGL (= concurrent voor Direct3D), daarom moet ge dus gewoon de drivers downloaden van nvidia.com or ati.com (als uw 3D kaart van die fabrikant is) waar ge opengl en direct3d support in hebt.
In elk geval, als ge ni goe weet wat doen probeer ons dan eerst te zeggen wat uw 3D kaart is. Mss ondersteunt ze gewoon totaal geen OpenGL maar da zou nogal vreemd zijn. (dan moet ze echt al héél oud zijn).