mayrbek
Legacy Member
ik zoek mensen die graag swat 4 roleplay of gewoon zouden willen spelen met mic over skype of teamspeak 3, voice over niet per see nodig want er zijn genoeg in-game voice selections
als je swat 4 niet kent het is een zeg maar simulatie van swat, heel fijne spel
als je het samen wilt spelen heb je wel tunngle nodig
ik zou liefst met een volle team spelen
jullie kunnen ook samen spelen.
De reden dat ik deze threat opende is omdat ik graag mensen swat 4 zou willen laten uitproberen en met hun spelen .
Bedankt
als je swat 4 niet kent het is een zeg maar simulatie van swat, heel fijne spel
als je het samen wilt spelen heb je wel tunngle nodig
ik zou liefst met een volle team spelen
jullie kunnen ook samen spelen.
De reden dat ik deze threat opende is omdat ik graag mensen swat 4 zou willen laten uitproberen en met hun spelen .
Bedankt

