Oxii
Legacy Member
Zoek momenteel een vast team waarmee ik zou kunne lol spele ,
Zelf speel ik al 2j lol
Kan zoveel ap / ad carry / support
Tank heb ik ng nie helemaal onder de knie en vindk eigeluk niets aan
Moeste een plaatske vrij hebbe inj team of zoekj nog iemand om mee same te speele reageer dan ff
Greetz
Zelf speel ik al 2j lol
Kan zoveel ap / ad carry / support
Tank heb ik ng nie helemaal onder de knie en vindk eigeluk niets aan
Moeste een plaatske vrij hebbe inj team of zoekj nog iemand om mee same te speele reageer dan ff

Greetz


.