Archief - Gezocht mijnen Body

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

heavygear

Legacy Member
ello dudes heb zo een klein leuk prob. was aant duellen me mijn ww-sin gaan dood en zie ff naar mijne "zonnewijzer" , schrok en ging uit game (want mijnen hond (ofzoiets da der normaal op moet trekken) moest ff dropje gaan leggen) zds ikke 10-15 min buiten me die rat. ik kom terug na veel uitknijpen van da beest, maak een game en wil mijnen body oprapen.
pak mijnen body op en da blijft gewoon liggen zien ff in mijnen inven. en zien da hij volsteekt door +skillers , helemaal leeggemaakt en pak body op ma tot mijn grote verbazing : nadat ik mijnen body opgepikt had was'k nog altijd naked : dus het zou wel fijn zijn moest ge ooit mijn stuff is ergens zien rondhuppelen : ff laten weten a.u.b.

===> blizzard geeft toe da der soms "oeps vergeet" fouten gebeuren dus mensen moest u dees over komen : trek het u ni af en begin gewoon opnief want der is toch nix aan te doen.. Of Wel??? that's the question......

Greetz DeGuns

oya

Legacy Member
speel hc dan edde da nie

OT: you just got pwned by blizzard :lol:

heavygear

Legacy Member
hehe geen slim antwoord e 9/10 komen er iere paar threads van: "hoe maak ik een blizzard die alles pwnd ? :crazy:

Time

Legacy Member
als ge zo ene zijt die alles met +str en +des zit te berekene om zoveel mogelijk punte te bespare en dus bijgevolg vo 80% van uw items de basereqs nie hebt + uwen invent vol met charms dan kan da gebeuren ja

btw: trek het u nie af? :lol:
trek het u ni aan :p

heavygear

Legacy Member
hehe da was dus een foptje e :rofl:
nee heb meer dan genoeg str en dex dus daar liegt het al ni aan drm dak het ok ni snapte

heavygear

Legacy Member
haya nog iets dien "zonnewijzer"
tis maar voor de minder slimme onder ons die wrs afkomen me
:wtf: nen zonnewijzer da kunde toch ni 's nachts gebruiken? / e hoe doede da rond uwe pols? / da kan toch nooit ni juist staan?


heb " nen digitale-zonnewijzer" ....


:D

Time

Legacy Member
heavygear zei:
haya nog iets dien "zonnewijzer"
tis maar voor de minder slimme onder ons die wrs afkomen me
:wtf: nen zonnewijzer da kunde toch ni 's nachts gebruiken? / e hoe doede da rond uwe pols? / da kan toch nooit ni juist staan?


heb " nen digitale-zonnewijzer" ....


:D

stop talking




seriously :unsure:

heavygear

Legacy Member
nee ff serieus kunde der iets aan doen om uw stuff terug te krijgen? :help:

heavygear

Legacy Member
idd en tis ma een spel...

nu nog iets voor wie is dia meer dan een spel? (dus echt verslaafd diaen)
speel nu ook al 4 jaar ma kan gemakkelijk stoppen( bvb op vakantie mist ge da ni en derg)
ma is der iemand iere echt diablo-depent?

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
sure
had ook eens iets lelijks voor ik werd gerusht , ik stierf ergens
maar kon nooit meer body oprapen
lege invent & al kon body gwn nit meer oprapen met als gevolg dat ik die moest deleten
want als je sterft zonder body ben je alles kwijt :(

Time

Legacy Member
=[FaN]=ChroniC zei:
want als je sterft zonder body ben je alles kwijt :(

gelijk gij et zegt wil da zeggen da als ge sterft en dan naked om u lijk gaat maar onderweg weer sterft ge alles kwijt zijt...

wich is not true :p

Ben_Dover

Legacy Member
ff jonasis nadoen:

bring this to zwam, folks...

*closed*

;)

j/k e
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan