heavygear
Legacy Member
ello dudes heb zo een klein leuk prob. was aant duellen me mijn ww-sin gaan dood en zie ff naar mijne "zonnewijzer" , schrok en ging uit game (want mijnen hond (ofzoiets da der normaal op moet trekken) moest ff dropje gaan leggen) zds ikke 10-15 min buiten me die rat. ik kom terug na veel uitknijpen van da beest, maak een game en wil mijnen body oprapen.
pak mijnen body op en da blijft gewoon liggen zien ff in mijnen inven. en zien da hij volsteekt door +skillers , helemaal leeggemaakt en pak body op ma tot mijn grote verbazing : nadat ik mijnen body opgepikt had was'k nog altijd naked : dus het zou wel fijn zijn moest ge ooit mijn stuff is ergens zien rondhuppelen : ff laten weten a.u.b.
===> blizzard geeft toe da der soms "oeps vergeet" fouten gebeuren dus mensen moest u dees over komen : trek het u ni af en begin gewoon opnief want der is toch nix aan te doen.. Of Wel??? that's the question......
Greetz DeGuns
pak mijnen body op en da blijft gewoon liggen zien ff in mijnen inven. en zien da hij volsteekt door +skillers , helemaal leeggemaakt en pak body op ma tot mijn grote verbazing : nadat ik mijnen body opgepikt had was'k nog altijd naked : dus het zou wel fijn zijn moest ge ooit mijn stuff is ergens zien rondhuppelen : ff laten weten a.u.b.
===> blizzard geeft toe da der soms "oeps vergeet" fouten gebeuren dus mensen moest u dees over komen : trek het u ni af en begin gewoon opnief want der is toch nix aan te doen.. Of Wel??? that's the question......
Greetz DeGuns



nen zonnewijzer da kunde toch ni 's nachts gebruiken? / e hoe doede da rond uwe pols? / da kan toch nooit ni juist staan? 




