Destr0yer
Legacy Member
ik heb, na ff te stoppen met diablo, besloten om terug te beginne, en wel op HCL! jaja...
is hier iemand die goesting heeft om mee te questen/die ik in m'n Flist mag zetten (da dus ook hcl speelt
) ?
tips&tricks zijn ook altyd welkom, ma ik denk dak de eerste paar dagjes ni teveel public zal gaan ^^
(daarom ook dak iemand zoek om ewa mee samen te spelen ^^ anders kan het saai beginnen worden
)
kan er ook iemand zeggen wat goede chars zijn om te mf'en (en waar) voor mensen die van 0 moeten beginnen
acc: Destroyer.be
anyway,
tnx
is hier iemand die goesting heeft om mee te questen/die ik in m'n Flist mag zetten (da dus ook hcl speelt
) ?tips&tricks zijn ook altyd welkom, ma ik denk dak de eerste paar dagjes ni teveel public zal gaan ^^
(daarom ook dak iemand zoek om ewa mee samen te spelen ^^ anders kan het saai beginnen worden
)kan er ook iemand zeggen wat goede chars zijn om te mf'en (en waar) voor mensen die van 0 moeten beginnen

acc: Destroyer.be
anyway,
tnx



(das van mijn TWINBROTHER E !!!!!!!! 
ni bend_over