Archief - gezocht -> een sim zoals construction-destruction

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scaniapower

Legacy Member
hey,

ik ben nieuw hier en daarbij ff dit dit is een echt te vette super coole site :applause:

maar nu ff terzaken :) ik ben op zoek naar wat spellen zoals construction-destruction waar je verschillende voertuigen of 1 ervan kan besturen zoals graafmachines kranen .
Bestaan er nog zulke spellen of is construction-destruction het eenige in zijn soort want ik kan het spel niet kopen via internet :( ( niet oud genoeg + geen kredietkaart) :(

ik hoop dat er hier iemand mij kan helpen

alvast bedankt

PS -> ik hoop dat dit in het goede forum staat want ik zou ni weten waar ik het anders moet zetten.

Jayvie

Legacy Member
Het staat in elk geval in het juiste forum :p
Maar om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit van een ander spel gehoord zoals C-D... Moesten ze bestaan, zal iemand dat hier normaal wel wete maar ik vrees ervoor...
btw, kan je de game niet late bestelle in de dichtstbijzijnde gameswinkel? Of winkel waar ze ook games verkopen (Carrefour,Dreamland,Free Record Shop,...) Ge bent van Herentals zie ik, dus daar zijn winkels genoeg om het te late bestelle denk ik zo... You can always try..

scaniapower

Legacy Member
ik zal eens rond horen of ik het hier ergens kan bestellen maar ik twijfel eraan want bij de free record shop doen ze dat niet ( heb het al is geprobeerd met een ander spel )

ik weet dat dit illigaal is maar weet er iemand een crack op internet staan van het spel want ik vind er geen via google of kazaa

Kill0rBee

Legacy Member
lijkt me wel tof, zo met graafmachines en andere werken

*edit* van die C-D is er zelf een demo uit, het volledige spel maar ge kunt het dus maar 20min spelen, maar met ne crack is da zo gefixt :p

scaniapower

Legacy Member
Kill0rBee zei:
*edit* van die C-D is er zelf een demo uit, het volledige spel maar ge kunt het dus maar 20min spelen, maar met ne crack is da zo gefixt :p

die heb ik al gespeeld maar er is nog nergens een crack van te vinden want er zou de laatste type van beveiliging opzitten maar als je mij een crack of een ge crackte versie kunt bezorgen mag het altijd :)

Miche

Legacy Member
Leechen op lanparties, mss kazaa, .. genoeg mogelijkheden toch? Anyway, je kan er ook legaal aanraken, laat een familielid of vriend(in) van +18 het voor je bestellen?

scaniapower

Legacy Member
op kazaa vind ik alleen de demo maar.
maar ik zal eens rondhoren of iemand het wil kopen voor mij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan