flyboy9
Legacy Member
hallo
ik heb een dikke probleem met het online gaan met de netwerkadapter van playstation2
ik kan niet online komen en heb nog geen 1spel kunnen online spelen
ik heb dan 3weken geleden mijn pincode ontvangen en nog kan ik geen spel spelen,ik geraak tot bij spellen en dan krijg ik daar de tekst
'er kan geen verbinding worden gemaakt met central station,controleer u instellingen en probeer het opnieuw '
en dit is nu al 3weken zo bezig
heb vandaag voor de tweede keer gebeld naar playstation en die zegt me dat dit aan mijn modem ligt,ik heb een aansluiting bij telenet ,en zegt dus dat ik de modem manueel moet instellen?
de 1ste keer zeiden ze me dat ik mijn instellingen moest nazien???
alsof ik dit niet elke keer op mijn scherm leesde????
ik heb dan naar telenet gebeld en ben er voor de 100000x hevig teleurgestelt in telenet want ze helpen eens mens ook nooit!!!!!!
ik ben dan bij telenet verbonden geweest met een computer en na gevraagd te hebben wat ik moest doen om met mijn modem een online spel te kunnen spelen bij playstation en wat ik manueel moest instellen ? zegt die computerstem me dat al de instellingen van mijn modem goed staan en dit dus hier niet aan ligt
zo stilletjes aan word ik hier wel gek van en is wel erg zielig en spijtig om 30¬ in de vuilbak te smijten want die gaat zo wel in de kast belanden.
allereerst zijn de problemen van dag 1begonnen ,
eerst heb ik me met veel moeite kunnen registreren ,dan ben ik mijn memorykaart kwijtgeraakt,iemand meegenomen en nooit geweten wie of hoe?
Ik heb nu dus een andere memorykaart maar die man bij playstation zei dat dit geen belang had
dus ik kan mij wel registreren maar als ik dan bij die scherm kom voor de spellen te spelen komt daar die tekst van (er kan geen contact worden gemaakt met central station,controlleer u instellingen en probeer het opnieuw )
dit opnieuw proberen ben ik al drie weken aan het doen ,sinds ik mijn pincode heb ontvangen maar het lukt maar niet
ik sluit die dus rechtstreeks aan op de modem van telenet,
ik kan wel niet tegelijkertijd met de pc en playstation online gaan,ik moet nog een router kopen maar nu lees ik dat de abbonement die ik heb waarschijnlijk niet eens genoeg zal zijn? ik heb telenet mono en leesde hier ergens dat ik de telenet duo moet hebben
ik ben wel van plan om nu als mijn jaarcontract bij telenet afgelopen is,naar skynet over te gaan,denk niet dat die slechter dan telenet kan zijn?
wowww,ik hoop intens dat iemand me hiermee kan helpen want die zogenaamde specialisten??? aan de andere kant van de telefoons?
Ik ken hier heel weinig van maar ik vrees voor hun,dat zij hier nog minder van kennen????
indien ik niet genoeg heb vertelt om dit probleem te herkennen,vraag het dan maar,ok
ik lees hier ergens ook pas vandaag dat men de playstation niet plots mag afzeten en dit moet ik zeggen dat ik dit wel heb gedaan,zeer aan het begin en de dag dat ik mijn pincode ontving
ik wou beginnen en zien hoe online spelen was,ik zet die aan,steek de pincode in,dan moest de vrouw dringend voor boodschappen en ik,ik heb die dan maar onderbroken met de bedoeling dit later op de avond te doen
ik moet ook altijd de verbinding verbreken om de modem terug aan de pc te kunnen aansluiten,ik vrees dat hier de 1ste fout moet zijn geweest
Gr flyboy
ik heb een dikke probleem met het online gaan met de netwerkadapter van playstation2
ik kan niet online komen en heb nog geen 1spel kunnen online spelen
ik heb dan 3weken geleden mijn pincode ontvangen en nog kan ik geen spel spelen,ik geraak tot bij spellen en dan krijg ik daar de tekst
'er kan geen verbinding worden gemaakt met central station,controleer u instellingen en probeer het opnieuw '
en dit is nu al 3weken zo bezig
heb vandaag voor de tweede keer gebeld naar playstation en die zegt me dat dit aan mijn modem ligt,ik heb een aansluiting bij telenet ,en zegt dus dat ik de modem manueel moet instellen?
de 1ste keer zeiden ze me dat ik mijn instellingen moest nazien???
alsof ik dit niet elke keer op mijn scherm leesde????
ik heb dan naar telenet gebeld en ben er voor de 100000x hevig teleurgestelt in telenet want ze helpen eens mens ook nooit!!!!!!
ik ben dan bij telenet verbonden geweest met een computer en na gevraagd te hebben wat ik moest doen om met mijn modem een online spel te kunnen spelen bij playstation en wat ik manueel moest instellen ? zegt die computerstem me dat al de instellingen van mijn modem goed staan en dit dus hier niet aan ligt
zo stilletjes aan word ik hier wel gek van en is wel erg zielig en spijtig om 30¬ in de vuilbak te smijten want die gaat zo wel in de kast belanden.
allereerst zijn de problemen van dag 1begonnen ,
eerst heb ik me met veel moeite kunnen registreren ,dan ben ik mijn memorykaart kwijtgeraakt,iemand meegenomen en nooit geweten wie of hoe?
Ik heb nu dus een andere memorykaart maar die man bij playstation zei dat dit geen belang had
dus ik kan mij wel registreren maar als ik dan bij die scherm kom voor de spellen te spelen komt daar die tekst van (er kan geen contact worden gemaakt met central station,controlleer u instellingen en probeer het opnieuw )
dit opnieuw proberen ben ik al drie weken aan het doen ,sinds ik mijn pincode heb ontvangen maar het lukt maar niet
ik sluit die dus rechtstreeks aan op de modem van telenet,
ik kan wel niet tegelijkertijd met de pc en playstation online gaan,ik moet nog een router kopen maar nu lees ik dat de abbonement die ik heb waarschijnlijk niet eens genoeg zal zijn? ik heb telenet mono en leesde hier ergens dat ik de telenet duo moet hebben
ik ben wel van plan om nu als mijn jaarcontract bij telenet afgelopen is,naar skynet over te gaan,denk niet dat die slechter dan telenet kan zijn?
wowww,ik hoop intens dat iemand me hiermee kan helpen want die zogenaamde specialisten??? aan de andere kant van de telefoons?
Ik ken hier heel weinig van maar ik vrees voor hun,dat zij hier nog minder van kennen????
indien ik niet genoeg heb vertelt om dit probleem te herkennen,vraag het dan maar,ok
ik lees hier ergens ook pas vandaag dat men de playstation niet plots mag afzeten en dit moet ik zeggen dat ik dit wel heb gedaan,zeer aan het begin en de dag dat ik mijn pincode ontving
ik wou beginnen en zien hoe online spelen was,ik zet die aan,steek de pincode in,dan moest de vrouw dringend voor boodschappen en ik,ik heb die dan maar onderbroken met de bedoeling dit later op de avond te doen
ik moet ook altijd de verbinding verbreken om de modem terug aan de pc te kunnen aansluiten,ik vrees dat hier de 1ste fout moet zijn geweest
Gr flyboy
