Archief - geluidsorientatie klopt niet meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

myst

Legacy Member
halo, ik heb al een jaar men hoofdtelefoon waar ik mee speel

maar overlaatst als ik cs speel heb ik een bepaald probleem

ik hoor niet meer van welke kant het geluid komt

ik hoor bvb gewoon iemand stappen maar weet niet vanwaar hij komt

weet iemand daar een verklaring voor?

gelieve mij te helpen :p merci alvast

mudvAyne

Legacy Member
Kijk u Sound instellingen van cs of die van u windows ofwel is u headphone versleten ;) :baard:

Toeriest

Legacy Member
mmm is er aan u koptelefoon geen schakelaarke voor van mono naar stereo te switchen? Anders ligget aan instellingen op de pc/in cs.

myst

Legacy Member
hij staat op stereo, wat zou er dan mis zijn aan mijn instellinge op pc?

mudvAyne

Legacy Member
myst zei:
hij staat op stereo, wat zou er dan mis zijn aan mijn instellinge op pc?
Post ze eens ? Kunnen wij rieken zonder info wat er bij jou scheelt ? :confused: :unsure:








schaap :unsure:

L0|2|23

Legacy Member
in console dit typpen:

s_eax 1
s_a3d 1

je kan ook via Options>Sound deze aanzetten (zorg dat EAX en A3D aangevinkt zijn)

EAX en A3D zijn allebei verschillende methoden van 3D geluid, maar de kans dat je beide hebt is klein, aangezien ik niet weet welke je hebt zet je ze best allebei aan, dan werkt er zeker een.

FrG

Legacy Member
L0|2|23 zei:
in console dit typpen:

s_eax 1
s_a3d 1

je kan ook via Options>Sound deze aanzetten (zorg dat EAX en A3D aangevinkt zijn)

EAX en A3D zijn allebei verschillende methoden van 3D geluid, maar de kans dat je beide hebt is klein, aangezien ik niet weet welke je hebt zet je ze best allebei aan, dan werkt er zeker een.

hier nog een schaap, s_a3d 1 werkt nie in 1.6 dan start ge niemeer op als ge da in u cfg laat staan :c

BeeLz

Legacy Member
L0|2|23 zei:
in console dit typpen:

s_eax 1
s_a3d 1

je kan ook via Options>Sound deze aanzetten (zorg dat EAX en A3D aangevinkt zijn)

EAX en A3D zijn allebei verschillende methoden van 3D geluid, maar de kans dat je beide hebt is klein, aangezien ik niet weet welke je hebt zet je ze best allebei aan, dan werkt er zeker een.

a3d is zo nie allowed en eax maakt nieveel uit tbh, is gewoon iets mooier geluid maar geen zak duidelijker

KIA_Killer

Legacy Member
EAX in console aanzetten doet niets,
gewoon een goeie geluidskaart + geluid-output (in uw geval een hoofdtelefoon) hebben, en de instellingen goed zetten.

thank you and come again
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan