Archief - GeForce Fx 5200 - FarCry problemen !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simon_h_7

Legacy Member
Als ik FarCry draai krijg ik zolang ik in gebouwen zit graphisch geen problemen maar van het moment ik buitenkom is alles gedeeltelijk blauw. Ik zie nog planten en huizen staan etc... maar de grond is volledig blauw!
Ik zou niet weten waar het aan ligt alles draait op de laatste drivers
ik heb 1024MB DDR Ram ; AMD 64 Athlon 3000+ ; 19" viewpoint scherm ...???
kan iemand me helpen ?

simon_h_7

Legacy Member
Ik heb nog geen patches van het spel zelf geinstaleerd
en mijn grafische kaart is ook nie overclocked

Light

Legacy Member
simon_h_7 zei:
Als ik FarCry draai krijg ik zolang ik in gebouwen zit graphisch geen problemen maar van het moment ik buitenkom is alles gedeeltelijk blauw. Ik zie nog planten en huizen staan etc... maar de grond is volledig blauw!
Ik zou niet weten waar het aan ligt alles draait op de laatste drivers
ik heb 1024MB DDR Ram ; AMD 64 Athlon 3000+ ; 19" viewpoint scherm ...???
kan iemand me helpen ?
search ! :)
driver probleem

Godzilla*Akira

Legacy Member
alske nen AMD 64 Athlon 3000+ hebt, kunde u dan toch ook tenminste een deftige graka kopen ipv de slechtste kaart die er is te gebruiken.
anyways zet eens een paar dingen af in uw settings van farcry zelf, het kan zijn dage daar iets hebt opstaan of te hoog dat uw 5200'tjen niet goed aankan en daardoor dan een slecht beeld geeft. dunno he maar gekunt eens zien.

simon_h_7

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
alske nen AMD 64 Athlon 3000+ hebt, kunde u dan toch ook tenminste een deftige graka kopen ipv de slechtste kaart die er is te gebruiken.
anyways zet eens een paar dingen af in uw settings van farcry zelf, het kan zijn dage daar iets hebt opstaan of te hoog dat uw 5200'tjen niet goed aankan en daardoor dan een slecht beeld geeft. dunno he maar gekunt eens zien.

Ik ben op de hoogte van de slechte reputatie van mijn kaartje maar 't is tijdelijk dat hij er in zit ($$$ nodig)

de fitnessbonk

Legacy Member
simon_h_7 zei:
kan het zijn dat andere games slecht gaan reageren op deze versie?

Nee, niet bij de spellen van de laatste jaren.

Dit zijn de beste drivers voor de FX reeks (ik heb ook een FX). Iemand met een fx5700 had ook de 61.77 en had ook slecht beeld bij far cry, met 56.72 is dit opgelost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan