Blyss
Legacy Member
Indien het toegelaten is en er interesse is (aangezien het toch wel een spel van 5 jaar oud is): een maat en ik hebben een server gehuurd voor MW1. Kleine public server.
Ik zal jullie met plezier het ip-adres geven, just let us know.
Het is een server gelegen in Nederland, dus low pings!
Laat gewoon een reply achter en ik post dan wel het ip-adres
mvg
Ik zal jullie met plezier het ip-adres geven, just let us know.
Het is een server gelegen in Nederland, dus low pings!
Laat gewoon een reply achter en ik post dan wel het ip-adres

mvg