GenesisX
Legacy Member
Nu heb ik toch een tamelijk goede pc en heb ik weeral problemen!
Demo's zoals doom3, ut2004 vallen steeds uit en full games zoals the sims² gaan heel traag op halve settings.
Hier m'n specs:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 1 (2600.xpsp2.030422-1633)
Motherbord: ATI KT600-8237
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2800+, ~2.2GHz
Memory: 768MB RAM
Gfx Card: Powercolor RADEON 9800 SERIES
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Toch wel goed (heb juist nieuwe graka ingestoken) vind ik
Heb de laatste (catalyst 4.9) drivers. Dus wat kan ik nu doen om m'n games vlot te laten draaien en de rest maken dat ze niet meer uitvallen?
Demo's zoals doom3, ut2004 vallen steeds uit en full games zoals the sims² gaan heel traag op halve settings.
Hier m'n specs:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 1 (2600.xpsp2.030422-1633)
Motherbord: ATI KT600-8237
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2800+, ~2.2GHz
Memory: 768MB RAM
Gfx Card: Powercolor RADEON 9800 SERIES
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Toch wel goed (heb juist nieuwe graka ingestoken) vind ik
Heb de laatste (catalyst 4.9) drivers. Dus wat kan ik nu doen om m'n games vlot te laten draaien en de rest maken dat ze niet meer uitvallen?
)
dan is alles weg en ik kan nie writen :d