Cervantes
Legacy Member
Jips,
Net terug van Gamemania in Wilrijk, maar derstraks vertelt ne vriend van mij dat ge kon iets kon winnen in Gamemania door mee te doen aan een wedstrijd en verkleed komen als "Soldier" bij opening van Gamemania.
Wedstrijd: http://www.gamemania.be/content/dedicated_codmw3_camo/dedicated_codmw3_camo.jpg
Ik en andere vriend waren ons aant vervelen, toch spel gaan kopen en verkleden, resultaat:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...1534549300_565339299_8246548_1434074038_n.jpg
Achjah, what you else gonna do on a monday night?
Nog mensen hier verkleed gegaan btw?
Greetz, Team VICTORY DESERT STORM
Net terug van Gamemania in Wilrijk, maar derstraks vertelt ne vriend van mij dat ge kon iets kon winnen in Gamemania door mee te doen aan een wedstrijd en verkleed komen als "Soldier" bij opening van Gamemania.
Wedstrijd: http://www.gamemania.be/content/dedicated_codmw3_camo/dedicated_codmw3_camo.jpg
Ik en andere vriend waren ons aant vervelen, toch spel gaan kopen en verkleden, resultaat:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...1534549300_565339299_8246548_1434074038_n.jpg
Achjah, what you else gonna do on a monday night?

Nog mensen hier verkleed gegaan btw?

Greetz, Team VICTORY DESERT STORM

doe ff "vind ik leuk" dan!