Archief - Gamekamer foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LikeNoTomorrow

Legacy Member
Hallo,

Van mijn ouders mag ik in de garage achteraan een game ruimte maken.
De garage is ongeveer 50 vierkante meter groot, omdat ik totaal geen inspiratie heb zou ik graag foto's willen zien van jullie gamekamer of bureau. Of hebben jullie misschien ideeën of tips?

Vg,
Siemen

The Monopoly Guy

Legacy Member
Cinema-zetels (of gewoon grotere 1 persoonszetels, desnoods gewoon ne zetel)
HD Beamer
Surround sound

LikeNoTomorrow

Legacy Member
Ik heb wel niet al te veel budget, heb dus al beslist om laminaat te leggen. Want de vloer is momenteel nogal vuil. Ga eens rondkijken voor een goede 2dehands beamer.

R3L4X

Legacy Member
Ik zou zo een grote hoekzetel nemen, moest dat in het budget passen. Eventueel ook ergens een frigo'tje placeren?

agrash

Legacy Member
50 m² is wel zeer groot imo, maar je kunt in de lokale gamewinkel eens vragen achter gratis cardboard figures die ze wel eens gratis krijgen bij de launch van een bepaalde game. Een grote salon met een langharig tapijtje voor de blote voeten en een of andere manier van verwarming is natuurlijk ook aan te raden.
Uiteraard een rekje/open boekenkast met al je CE's en figurine's hoort er ook bij

Enygm

Legacy Member
Ik zou me eens inschrijven voor huizenjacht op VT4. Misschien komt Filip dan wel eens langs bij jou. Meestal gaat het over de inrichting van badkamer, keuken, living. Dit zou eens iets anders zijn, dus je zou een goede kans maken.
50m² is echt wel gigantisch voor een gameroom; de meeste mensen hun living is zelfs zo groot niet.

Cranberry

Legacy Member
Enygm zei:
Ik zou me eens inschrijven voor huizenjacht op VT4. Misschien komt Filip dan wel eens langs bij jou. Meestal gaat het over de inrichting van badkamer, keuken, living. Dit zou eens iets anders zijn, dus je zou een goede kans maken.
50m² is echt wel gigantisch voor een gameroom; de meeste mensen hun living is zelfs zo groot niet.

Ja een minimalistische mancave waar alles netjes opgeborgen zit in de muren, awesome & manly! :unsure:

Frigotje mag niet ontbreken, in de blokker verkopen ze van die kleine goedkope dingen die toch deftig werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan