gamer33
Legacy Member
Hoi,
Ik zoek een spel waar ik de naam van kwijt ben.
Vroeger gespeeld weet niet hoe het precies ging maar in het begin word je wakker in kamer van kasteel met een vrouw. Dan begint het spel en ga je eerst naar wapen zoeken dacht ik. In het spel loop je veel en deuren moest je openen met bepaalde plaatjes puzzelen tot ie open kon met popetje.
Je veranderde langzaam aan in een monster. Je moest vooral tegen monsters vechten.
het is een rpg zeer waarschijnlijk dus daarom post ik hier.
Het spel komt denk ik uit 1995 en lijkt een beetje op Archangel maar deze is nieuwer. Het is misschien een dos-spelletje
Ik zoek een spel waar ik de naam van kwijt ben.
Vroeger gespeeld weet niet hoe het precies ging maar in het begin word je wakker in kamer van kasteel met een vrouw. Dan begint het spel en ga je eerst naar wapen zoeken dacht ik. In het spel loop je veel en deuren moest je openen met bepaalde plaatjes puzzelen tot ie open kon met popetje.
Je veranderde langzaam aan in een monster. Je moest vooral tegen monsters vechten.
het is een rpg zeer waarschijnlijk dus daarom post ik hier.
Het spel komt denk ik uit 1995 en lijkt een beetje op Archangel maar deze is nieuwer. Het is misschien een dos-spelletje