kingsodab0mb
Legacy Member
Ik volg nu al een tijdje het Iracing topic. Waardoor het bij mij ook wel wat begon te kriebelen om me het basispakket aan te schaffen. Dit zou echter maar voor halverwege september (ingang van men verlof).
Nu dacht ik misschien zijn er wel een aantal goedkopere alternatieven, die me toch al iets wat op weg kunnen zetten.
Ikzelf had vooral GTR en Race/RacePro in gedachten?
Bezit een G27 die tot op heden vooral stof verzamelde, krijgt vandaag nog een poetsbeurt om morgen dan (hopelijk) getest te worden.
Nu dacht ik misschien zijn er wel een aantal goedkopere alternatieven, die me toch al iets wat op weg kunnen zetten.
Ikzelf had vooral GTR en Race/RacePro in gedachten?
Bezit een G27 die tot op heden vooral stof verzamelde, krijgt vandaag nog een poetsbeurt om morgen dan (hopelijk) getest te worden.


, ben zo ook begonnen met simracen 2 jaar geleden en vermaak me er nog steeds goed mee
ad:. Bol heeft hem niet en vandaag vlug een aantal winkels langsgelopen (Saturn, Free Record, Game Mania), niets gevonden.