dimpy
Legacy Member
keb nog maar ffkes quake 3 in mijn bezit en ik eb geen sound (enfin, keb er wel ma tis beter zonder) da op iet trekt
het is een soort van klank die je normaal moet horen maar veel meer ruisend en ingame is 't constant zo veel geruis waardoor ek nix kan horen
ligt niet aan mijn headset want bij andere zaken heb ik wel sound
iemand die daar een oplossing voor kent? denk dat aan mijn /sound map ligt
het is een soort van klank die je normaal moet horen maar veel meer ruisend en ingame is 't constant zo veel geruis waardoor ek nix kan horen
ligt niet aan mijn headset want bij andere zaken heb ik wel sound
iemand die daar een oplossing voor kent? denk dat aan mijn /sound map ligt