Archief - Fs9 Update , jaja hij komt eraan.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorpionbruno

Legacy Member
We are pleased to announce this update for Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight and look forward to releasing the update to our global users. We are excited to be able to enhance the performance of Flight Simulator and to provide custom created and enhanced models of the missing bridges to improve the overall environment. We hope our pilots will have many hours of enjoyment in-flight with the enhanced performance and enhanced view out the window!
The Microsoft Flight Simulator Team is pleased to announce a product update for Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight. The update, in response to customer feedback and Product Support information we will address a series of performance improvements and content updates.


Meer info hier :

http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/notams04/msft0921.htm

S3TH

Legacy Member
:eek: ! Dat is de eerste keer bij mijn weten dat MS een patch released voor FS2004 :) Nice nice!

FuLcRuM

Legacy Member
omg :)

Da ze die trend maar doorzetten met de FS serie te updaten :)

FuLcRuM

Legacy Member
en of...

Ik ga mij daar wel is amuseren met de Vulcan onder die brugskes :D

Boris Barowski

Legacy Member
bill gates heeft ne zware griep te pakken zelle
ms da een spel patched, kom dat tegen :p

zeer lovenswaardig, mogen ze nog doen
mss recources verminderen zodat ge met een normale pc ook alles kunt opensmijten

B.

S3TH

Legacy Member
FuLcRuM zei:
en of...

Ik ga mij daar wel is amuseren met de Vulcan onder die brugskes :D

Dat is geen uitdaging.

Ik vlieg inverted boven je en dan samen onder de brugjes door, dat is al iet of wat moeilijk :D

cath5927

Legacy Member
HOOAH !!!

Net de Avro Vulcan van Simviation gehaald ( eerste non-standaard toestel ) en van den eerste keer feilloos op Oostende neergezet ..:applause:. ( wel op ILS of course )

tomdesmet

Legacy Member
cath5927 zei:
HOOAH !!!

Net de Avro Vulcan van Simviation gehaald ( eerste non-standaard toestel ) en van den eerste keer feilloos op Oostende neergezet ..:applause:. ( wel op ILS of course )

bedankt om ons dat alvast te vertellen :ironic:

S3TH

Legacy Member
tomdesmet zei:
bedankt om ons dat alvast te vertellen :ironic:


Tommeke tommeke toch, de symphatie zelve :D
Je mag dat toch gerust meedelen als je succesvol een nieuw vliegertje tegen de grond plakt... :p

pr0ph3t

Legacy Member
ik plak er elke dag tegen de grond, HOE dat is iets anders... maar ze plakke tog op grond :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan