MilkSjeik
Legacy Member
Ik begin het stillaan door te hebben, maar nog even wachten voor ik die boeing de lucht in stuur 
Daarom ben ik nog wat met die lessen bezig. Maar jammer genoeg geraak ik niet verder. Waarschijnlijk is dit omdat wij azerty gebruiken. In deze les krijg ik namelijk de boodschap, als je klaar bent druk control + ]
Maar dat is een probleem, wanneer ik die keys gebruik begint hij volledig opnieuw (de controls leren met dat ik eigenlijk ctrl + $ indruk). ctrl + alt gr + $ (om ctrl + ] te verkrijgen) helpt ook niet, heeft er iemand dit ook gehad of een idee aan wat ik een juiste key moet toewijzen?

Daarom ben ik nog wat met die lessen bezig. Maar jammer genoeg geraak ik niet verder. Waarschijnlijk is dit omdat wij azerty gebruiken. In deze les krijg ik namelijk de boodschap, als je klaar bent druk control + ]
Maar dat is een probleem, wanneer ik die keys gebruik begint hij volledig opnieuw (de controls leren met dat ik eigenlijk ctrl + $ indruk). ctrl + alt gr + $ (om ctrl + ] te verkrijgen) helpt ook niet, heeft er iemand dit ook gehad of een idee aan wat ik een juiste key moet toewijzen?

