devilface
Legacy Member
Tis ni dat fs2002 ni bolt onder xp, tis meer een probleem dat het ni gaat onder een user account. En Vermits op de pc die user/administrator account juist gemaakt zijn om ervoor te zorgen da ge programma's wel kunt gebruiken, maar niks kunt installeren ofzo vind ek da wel wa onnozel. K heb ook al wa op internet gezocht, maar nix gevonden. Tis fs2002 pro btw.
Ah nog iets, kunt ge op de fs server ook connecten me fs2002 of alleen me fs 2004?
Ah nog iets, kunt ge op de fs server ook connecten me fs2002 of alleen me fs 2004?
