Archief - Frag-O-Matic compo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
GhosT
ITSpnik
ITSbouli
Novartis
Rk0
TeeJay
D@SîR0
KS*WiseEye
Mahony
Gizmo 13
BsCIRagnyk
KS*Pixel
Erbie
Njuuk
coap
Xor
ITSraafio
p4ngu
OmEgA.PRoFailing
SerDiuK
IMspoon
venividivici
Necesse
DioS
Band
Pretender
Visualize Twiggy
ITSwireke
cLc Missxen
srs[RAZER]Sushi
butcherken
own6ge
ps1kot1ko
KS*PietFriet
BsCIMakouni
BsCIPlums
BsCIBenchat
Gomm
AAsunshine
TryRaptor
Hunter_xp3
slakker
KS(FIFA:D)`Jimi
LLLOrly
NEEK
eProject DEFQONZ
Backwash
Carnifex
chrome
BsCIRevi
LLLPoYo
domi
NOLot
SkySnake

zijn de namen. :) en nu de pronostieken; :D

wireke

Legacy Member
1) Orly
2) PoYo
3) Sushi
4/5/6/7/8) sunshine,spoon,makouni,wiseye, veni

gok ik. Enorm moeilijk in te schatten, enorm hoge skill level voor een benelux lan :/

pnik

Legacy Member
Voor de finales zal er denk ik wel een stream ter beschikking zijn. Nu is het nog groupfases tot 5u. Morgenvroeg wordt dan finale gespeeld (timeschedule staat eventueel op site van FOM). Geen idee vanaf welke ronde er zal worden gestreamed though.

wireke

Legacy Member
2-0 Verloren tegen wiseye maar zonder dat ik het wist heeft Sushi de 2 games meegekeken achter mij en hij gaf me achteraf dan tips :)

Toffe kerel :niceone:

Raaf

Legacy Member
pnik en ik door naar de brackets... Ik 2de achter veni, pnik na Orly :)

butcherken

Legacy Member
hihi, gisterenmiddag tussen al het css geweld door ff halfuurtje vrij gemaakt voor mn poule matches te spele, 3x n droge 0-2 op mn doos :D

Voodooghost

Legacy Member
Orly heeft gewonnen. Was spannend, alleen laatste map zag je zo hard aankomen ...

CyCo

Legacy Member
Zat Orly niet vlak naast PoYo? Gaf dit geen problemen voor de finale (screenwatching)? :p
(Ik kan misop zijn, was er enkel zaterdag ff als toeschouwer.)

wireke

Legacy Member
CyCo zei:
Zat Orly niet vlak naast PoYo? Gaf dit geen problemen voor de finale (screenwatching)? :p
(Ik kan misop zijn, was er enkel zaterdag ff als toeschouwer.)

Yep, maar met een grote pc case ertussen moet je al je best doen om er echt op te kijken + beetje fairplay en dan is dat allemaal geen probleem.

Was toffe lan, hoog niveau van de compo. Enkel dat gebrek aan slaap stoort mij altijd zo hard he, vandaag van 22:00 tot 13:30 geslapen :/

SerDiuK

Legacy Member
CyCo zei:
Zat Orly niet vlak naast PoYo? Gaf dit geen problemen voor de finale (screenwatching)? :p
(Ik kan misop zijn, was er enkel zaterdag ff als toeschouwer.)

De finale was op de main stage dus dat was geen issue.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan