Archief - FPS drops in diablo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Peke

Legacy Member
yoo

ik heb eigelijk (echt vreemd) ik gebruikte tot voor kort windows xp professional, maar met problemen met harde schijf ben ik over geschakelt naar windows xp home.
In professional met diablo totaal geen problemen met fps liep echt vlotjes
Nu met home(nieuwste catalyst drivers) loopt alles ff goed, fps van 400 e.d. maar dan plots(zonder dat er monsters ofzo zijn) ik loop gewoon in het stadje fps ineens naar 5 soms zelfs 1, s echt extreem vreemd. Zelfs in de battle net lobby is de fps enorm laag soms( ge ziet da ni me fps mar die vlammen gaan trager en mijn muis gaat in schokken)
Mijn systeem=p4, 3gig, 512ram, ati radeon 9800xxl,...(aldi pc ;))
Ik heb al geprobeert= diablo opnieuw installeren, vorige drivers, andere geluidsdrivers,...
Plz help

Time

Legacy Member
install task bar en volg taakbeheer wa, dan zieje mss welk prog uwen ram opslorpt

Peke

Legacy Member
der is niets dat geheugen ofzo verbruikt, want als ik uit diablo ga, kan ik nogvanalles doen tegen enorm goede snelheid , bij taskmanager zie ik dat
diablo 45% van CPU vebruikt, en ik nog 45%Vrij heb dus :s
Ook geheugen heb ik nog veel vrij.

Sacristar

Legacy Member
Da's het probleem ni.

Zo'n posts kwam ge vroeger wel meer tegen:

Mensen die plotse drastische framedrops hadden ('k geloof in CS en BF1942 oa) en het ging meestal volgens een vast patroon bijvoorbeeld 5sec A-OK 1sec framedrop, 5sec A-OK ...

'k Weet alleen niet waaraan het ligt en wat de oplossing was dus ik kan u niet helpen :)

Mjolnir

Legacy Member
Je bent niet de enige.
Op een 2,6 ghz (home-edition) geraak ik soms niet vooruit en op een 900mhz (pro versie )is het een sneltrein.

Jij hebt mij nu de oplossing gegeven!

Ik plaats de prof versie erop.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Peke zei:
yoo

ik heb eigelijk (echt vreemd) ik gebruikte tot voor kort windows xp professional, maar met problemen met harde schijf ben ik over geschakelt naar windows xp home.
In professional met diablo totaal geen problemen met fps liep echt vlotjes
Nu met home(nieuwste catalyst drivers) loopt alles ff goed, fps van 400 e.d. maar dan plots(zonder dat er monsters ofzo zijn) ik loop gewoon in het stadje fps ineens naar 5 soms zelfs 1, s echt extreem vreemd. Zelfs in de battle net lobby is de fps enorm laag soms( ge ziet da ni me fps mar die vlammen gaan trager en mijn muis gaat in schokken)
Mijn systeem=p4, 3gig, 512ram, ati radeon 9800xxl,...(aldi pc ;))
Ik heb al geprobeert= diablo opnieuw installeren, vorige drivers, andere geluidsdrivers,...
Plz help
die zilveren Medion ondingen?? mja dan moet je niet veel verder zoeken, maat van my heeft die ook en het zyn gewoon kutbakken, da loopt uberwarm hoewel alle koelingen deftig zyn aangesloten en zo, eerst dachten we dat het was door interne modem van adsl die te dicht by grafa zat, maar nee hoor!! TIP: ga naar je lokale pcboer voor een pc, ik ga ook ni voor een brood naar de garage ;) )

Time

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
die zilveren Medion ondingen?? mja dan moet je niet veel verder zoeken, maat van my heeft die ook en het zyn gewoon kutbakken, da loopt uberwarm hoewel alle koelingen deftig zyn aangesloten en zo, eerst dachten we dat het was door interne modem van adsl die te dicht by grafa zat, maar nee hoor!! TIP: ga naar je lokale pcboer voor een pc, ik ga ook ni voor een brood naar de garage ;) )

khem ook zo nen zilveren prul en idd, tzen kutbakke:p, zelf late samensteke

Rider

Legacy Member
alle medions die ik al gecheckt heb hebben last van de warmte.
die laptopkes steken op een half jaar volledig vol me stof; en dan kan da mietkoelertje ni deftig meer werken.
2 maten van mij die hun alletwee in dezeflde week dezelfde laptop van denaldi gekocht hebben hebben da in dezelfde periode voorgehad.

Peke

Legacy Member
mnja zie tligt zoizo ni aan de hitte ze, want bv far cry(veeleisender spel draait vlotjes) dusjah :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan