Dayofdead
Legacy Member
Altijd als ik doom3 wil launchen vindt die een fout. (staat er: sorry voor dit ongemak, kan ik ook rapport verzenden wat ik toch niet doe want het werkt niet)
Ik heb alles vanop de cd-rom gekopierd naar de hd, omdat de setup vanop de cd niet werkte (mss lens vuil...)
Als ik doom3 opstart krijg ik dus een error.
Ik heb alles vanop de cd-rom gekopierd naar de hd, omdat de setup vanop de cd niet werkte (mss lens vuil...)
Als ik doom3 opstart krijg ik dus een error.