gaming bastard
Legacy Member
Hallo, Ik ben een Belgische speler speelt CS: S sinds eind 2009. Ik heb deelgenomen aan tal van LAN gebeurtenissen in Belgie en mijn voormalige team werd uit elkaar gescheurd alleen maar omwille van een aantal problemen . ik gespeeld voor Belgische clans. Ik ben momenteel op zoek naar een Team dat nog een 5de nodig heeft voor fom , ook actief met trainen , ik kan ook aan sponsor geraken voor het team 2 zelfs
Specificaties.
-Brains
-Lannable
-Niet een Rager.
-Gemotiveerd.
-M4a1
Dank u.
Specificaties.
-Brains
-Lannable
-Niet een Rager.
-Gemotiveerd.
-M4a1
Dank u.