Archief - Fifa11, Mortal Kombat 9 & Pacman Championship DX Tornooi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

promaxius

Legacy Member
ps3tournament.be presents:

2oktober.jpg


Zondag 2 oktober om 13.30u
Café Lounge Deluxe, Zelzate
Grote markt 27

Tornooiken op grote schermen ;-)

DIT IS GEEN ONLINE TORNOOI VIA PLAYSTATION NETWORK, MAAR EEN SOCIAAL GEBEUREN IN EEN CAFE TE ZELZATE !

Meer info & foto's van vorige edities : ps3tournament.be
Inschrijven via de website

promaxius

Legacy Member
Vorige keer waren er 23 deelnemers voor fifa, en hopelijk dit nog een stukje meer !

enilx

Legacy Member
Snap het nut niet echt voor FIFA12 als prijs te geven als het een FIFA12 tornooi is?

promaxius

Legacy Member
enilx zei:
Snap het nut niet echt voor FIFA12 als prijs te geven als het een FIFA12 tornooi is?

Fifa 12 is uit op 30 september, tornooi 2 oktober. Velen zullen het spel nog niet hebben toch?

Zou het beter een andere prijs zijn toch?

promaxius

Legacy Member
Upje !
Ben terug van reis. Nog een dikke 2 weken te gaan.
Nogmaals wil ik bij deze nog wat reclame maken, voor een fantastisch event !

Geloof me, er heerst een super sfeer op onze tornooien !

Mortal kombat 9
Fifa 12
Pacman Championship DX


Hoofdprijzen zijn al bekend

3x Nieuwe Dukenukem voor ps3 + 30€
3x Plasmaschijf, beweegt op muziek
3x Mooie balpen in houten doosje, met Leds & Laser functie

Eneuh... der komen der nog bij hoor, wees gerust !

Max 64 deelnemers.

fearlessfunky

Legacy Member
Super tornooi met super organisatie. Zeker komen als je interesse hebt in de games!:applause:

Dislexsik

Legacy Member
Leuk tornooi.2de geworde met mortal kombat. ben niet gewend om met ps3 controller te spelen maar de winnaar had wel verdient gewonnen. gg!

AssassiN

Legacy Member
Was idd leuk, had geen goeie Cyrax verwacht op het toernooi :).
Wel jammer dat er een hoopje ni afgekomen waren, waren dan betere matches geweest.

De opstelling was veel beter. De mensen liepen ni meer voor het scherm, van input-delay was er amper sprake(was je snel gewend) en betere kwaliteit.
Er was ook geluid, helpt toch bij zekere characters :).

Djack

Legacy Member
Congratz AssassiN

Zal zien dat ik er volgende keer terug kan bij zijn :)

Dislexsik

Legacy Member
AssassiN zei:
Was idd leuk, had geen goeie Cyrax verwacht op het toernooi :).
Wel jammer dat er een hoopje ni afgekomen waren, waren dan betere matches geweest.

ja was eigenlijk het enige minpunt dat het niveau ni echt hoog lag.

killyourzone

Legacy Member
Het was leerzaam iig, ik wist dat mijn blocking niet goed genoeg was en heb dat daar ook gemerkt en zoals Assassin tegen me zei moet wat meer variatie in mijn spel steken.
Jammer dat ik niet tegen uw Cyrax heb kunnen spelen Dislexsik, ben benieuwd of ik een kans had gemaakt.

promaxius

Legacy Member
Wij leren uit onze fouten he.
Is normaal dat het elke keer een tikkeltje beter gaat.
ben blij dat jullie zich geamuseerd hebben, want dat is ook de bedoeling he.
Als jullie willen dat het niveau van Mortal kombat nog ietsje omhoog gaat, wil ik van jullie vragen om zelf ook een beetje reclame te maken voor ons, en jullie mortal kombat vriendjes uit te nodigen om ook te komen. Wie weet kan ons tornooi wel jullie eigen bijeenkomst worden om elkaar te ontmoeten ?

De foto's staan alvast online !
En speciaal voor jullie, de finale Mortal kombat ook al ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=L_qUPQYjijI
Ps3tournament.be

promaxius

Legacy Member
Bwa, fouten heb ge nie echt gemaakt ze. Uw combo's zijn der gewoon nie altijd goed uitgekomen. Gelijk de eerste ronde, dat ge hem in u web vangt, had ge de kans één van u zotte combo's te beginnen, en da had dan ook al weer wat gescheeld. Ne keer dat het ff niet lukt, krijg ge stress en begint alles nog slechter te gaan.

Tis totaal een andere ervaring dan thuis spelen he, als er zo volk zit mee te roepen :p
Heb daar ook ff aan moeten wennen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan