Archief - FIFA Toenooien op FIFAT.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jenthe

Legacy Member
Door de immens populaire online modi van FIFA 11 heb ik besloten een website te maken rond online FIFA toernooien. De nieuwe website FIFAT.be is ondertussen ook online dus ik kan FIFA fanaten zeker aanraden een kijkje te nemen op de website.

Momenteel kan je je nog inschrijven voor het openingstoernooi. Er zijn nog enkele plaatjes vrij en het is altijd leuk een paar mede 9-livers er bij te hebben ;)

Sun King

Legacy Member
Ziet er goed uit. Wel vreemd dat het eerste toernooi met UT-ploegen is voor XBOX360.

Jenthe

Legacy Member
Sun King zei:
Ziet er goed uit. Wel vreemd dat het eerste toernooi met UT-ploegen is voor XBOX360.

De UT-modus is redelijk populair op de website, vandaar. Halverwege het eerste toernooi komt er echter een toernooi met gewone teams zodat iedereen aan zijn trekken komt ;)

xMassai

Legacy Member
Leuk initiatief, ik ga me zeker inschrijven. Ik ben het niet eens met de ontevredenheid van Sung King , ik vind UT het leukste onderdeel van FIFA om online te spelen. Dat vanwege de mogelijkheid zelf een truc-team samen te stellen, waardoor je met bijna iedereen in je team kan truc'en.

Jenthe

Legacy Member
xMassai zei:
Leuk initiatief, ik ga me zeker inschrijven. Ik ben het niet eens met de ontevredenheid van Sung King , ik vind UT het leukste onderdeel van FIFA om online te spelen. Dat vanwege de mogelijkheid zelf een truc-team samen te stellen, waardoor je met bijna iedereen in je team kan truc'en.

Dat is inderdaad de reden dat het zo populair is, de eindeloze mogelijkheden ;) Maar er wordt wel voldoende afgewisseld zodat iedereen aan zijn trekken komt.

DavskiV

Legacy Member
had ik dit eerder gezien :) intersant hoor gaat dit ook door bij Fifa 12, ik zie toch al topics staan over Fifa 12 dus ... ;)

Jenthe

Legacy Member
DavskiV zei:
had ik dit eerder gezien :) intersant hoor gaat dit ook door bij Fifa 12, ik zie toch al topics staan over Fifa 12 dus ... ;)

We gaan inderdaad door bij FIFA 12, dan gaat trouwens ook de forumcompetitie van start ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan