maximus3678
Legacy Member
Ik kan hier geen enkele thread terug vinden rond dit spel en voor zo'n "topper" is dat wel raar?
Ik zit enkele weken thuis met ziekteverlof en kom niet verder dan mijn sofa...vandaar dat ik mijn Cube van onder het stof heb genomen (staat al een half jaar stil) om toch maar die Hype rond FF:CC uit te proberen.
Persoonlijk moet ik enkele gemengde gevoelens kwijt over Crystal Chronicles.
Het was een mooi bericht dat er eindelijk nog een FF spel naar een Nintendo console zou komen maar misschien was het te mooi.
De Gamecube is een krachtig stuk hardware maar de aanpak van het spel is voor mij persoonlijk...........ok,we gaan toch een FF maken voor Nintendo maar we gaan er niet te veel tijd in steken.
De gameplay is zo ouderwets met die topdown view en dan nog niet gesproken van die alom gekende Japanse "kl@te" herhalingen om het spel te rekken.
Let wel........de game heeft zijn goede kanten want anders zou ik het niet gepeeld hebben tot aan de endboss,maar als voor de 54ste keer je caravan onderbroken word voor en totaal oninteressante dialoog zonder stemmen moet ik wel vriendelijk bedanken.
Niets aan de personages is goed uitgewerkt en uiteindelijk blijft alleen maar de gameplay over,maar..............
Zéér veel frustratie met de camera bij de level bosses en het ontbreken van een map was ook al zo'n "vergeten" optie omdat het de bedoeling is om dat op een GBadvance toe te passen.(stupid als je de single player wil spelen)
Het item menu is zéér slecht uitgewerkt en naar het einde toe was het zéér dom dat je nooit kon zien wat voor item je kon oprapen.Van zodra je de item opraapte kon je natuurlijk zien wat het was maar dan moest je wel eindeloos scrollen om het eventueel uit je overvolle itemlijst te schrappen.
Allé.....zéér veel frustratie en het laatste Japanse spel dat ik speel want dergelijke gameplay neemt voor mij de FUN in gamen weg.
Misschien speel ik al te lang mmorpg's waarin je natuurlijk kan doen en laten wat je wil in een veel grotere en beter uitgewerkte online wereld waar geen enkele dialoog saai is.
Ik wil na al die moeite toch die end boss op zijn kl@çén geven maar na een half uur motsen blijft hij maar veranderen en in zijn laatste stadium is hij gewoon niet te doen.
Zijn er tips welke magics je kan gebruiken en hoe je in dat laatste stadium moet tewerk gaan????
Ik zit enkele weken thuis met ziekteverlof en kom niet verder dan mijn sofa...vandaar dat ik mijn Cube van onder het stof heb genomen (staat al een half jaar stil) om toch maar die Hype rond FF:CC uit te proberen.
Persoonlijk moet ik enkele gemengde gevoelens kwijt over Crystal Chronicles.
Het was een mooi bericht dat er eindelijk nog een FF spel naar een Nintendo console zou komen maar misschien was het te mooi.
De Gamecube is een krachtig stuk hardware maar de aanpak van het spel is voor mij persoonlijk...........ok,we gaan toch een FF maken voor Nintendo maar we gaan er niet te veel tijd in steken.
De gameplay is zo ouderwets met die topdown view en dan nog niet gesproken van die alom gekende Japanse "kl@te" herhalingen om het spel te rekken.
Let wel........de game heeft zijn goede kanten want anders zou ik het niet gepeeld hebben tot aan de endboss,maar als voor de 54ste keer je caravan onderbroken word voor en totaal oninteressante dialoog zonder stemmen moet ik wel vriendelijk bedanken.
Niets aan de personages is goed uitgewerkt en uiteindelijk blijft alleen maar de gameplay over,maar..............
Zéér veel frustratie met de camera bij de level bosses en het ontbreken van een map was ook al zo'n "vergeten" optie omdat het de bedoeling is om dat op een GBadvance toe te passen.(stupid als je de single player wil spelen)
Het item menu is zéér slecht uitgewerkt en naar het einde toe was het zéér dom dat je nooit kon zien wat voor item je kon oprapen.Van zodra je de item opraapte kon je natuurlijk zien wat het was maar dan moest je wel eindeloos scrollen om het eventueel uit je overvolle itemlijst te schrappen.
Allé.....zéér veel frustratie en het laatste Japanse spel dat ik speel want dergelijke gameplay neemt voor mij de FUN in gamen weg.
Misschien speel ik al te lang mmorpg's waarin je natuurlijk kan doen en laten wat je wil in een veel grotere en beter uitgewerkte online wereld waar geen enkele dialoog saai is.
Ik wil na al die moeite toch die end boss op zijn kl@çén geven maar na een half uur motsen blijft hij maar veranderen en in zijn laatste stadium is hij gewoon niet te doen.
Zijn er tips welke magics je kan gebruiken en hoe je in dat laatste stadium moet tewerk gaan????
) is ook heel schijt !
)