Archief - FEAR 3 Foutmelding ;(

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kwinten12

Legacy Member
Ik heb gisteren Fear 3 gekocht en geinstalleerd. Alles verliep goed maar als ik wil beginnen spelen dan heeft hij mij een foutmelding.

In F.E.A.R. 3 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an error report that you can send to us . We will treat this report as confidential and anonymous.

De inhoud van het foutenrapportage :
Handtekening van fout
AppNama: f.e.a.r. 3.exe
ModvVer 16.0.20.1060
AppVer: 16.0.20.1060
Offset: 005a78a0
ModName : f.e.a.r. 3.exe


Rapportdetails
Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van FEAR 3 toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het IP-adres van de computer.

De volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegd:
C:\DOCUME-1\Computer\LOCALS-1\Temp\baa2_appcompat.txt


Kan iemand mij aub helpen .. ?

=Ermac=

Legacy Member
Als ik google naar dit probleem zijn er tientallen eventuele oplossingen.
Welke windows gebruikt ge?Welke hardware?Alles up-to-date?
Virusscanner?Firewall?Runt ge die als Administrator?

Google is uw beste vriend in dit geval.Probeer ook eens op het steam forum.

kwinten12

Legacy Member
Hoe google je dit probleem dan, zou je de eventuele oplossingen op dit forum kunnen plaatsen ik zou daar echt blij mee zijn.

Windows xp
Ja alles is up-to-date.
Kheb geen virusscanner en firewall heb ik al eens uitgezet . Ookal geprobeerd te runnen als administrator.

Merci om te antwoorden alvast ;)

kwinten12

Legacy Member
Jammer genoeg heb ik niks bruikbaars gevonden :(. Toch bedankt om de informatie. Weet je anders een andere oplossing ?

Videokaart:
: RADEON X600 Series Secondary

Geluidskaart:
Geluidsapparatuur: Realtek AC97 Audio


Proccesor
AMD Athlon(tm) 64 Proccesor 3400+

Cypher

Legacy Member
wow, ik denk dat xeLr wel eens gelijk kan hebben. Uw cpu en grafische kaart zijn al niet van de nieuwste :)

kwinten12

Legacy Member
Zou dat heel raar vinden want ik speel namelijk een ander spel met hogere grafische benodigdheden namelijk World of Warcraft. Dus zou me verbazen maar natuurlijk als het niet lukt, lukt het jammer genoeg niet :(. Bedankt om de reacties . Zal mijn computer eens formatteren en bekijken of het dan zou lukken..

Groetjes

Cypher

Legacy Member
lol WoW heeft helemaal geen hoge system requirements :)

vergelijk maar even:
wow requirements vs fear3 requirements

wow draait normaal nog op een pentium4 en voor fear3 heb je minimaal een dual core nodig, wat jouw cpu niet is. Alsook je videokaart voldoet niet aan de minimum specs voor fear3...

Ik vrees dat dit onmogelijk wordt.

=Ermac=

Legacy Member
Nja.
Pc is idd veel te zwak.Zeg uw specs vanaf de eerste post de volgende keer.:p
Ergste van al is dat ge vast zit met dat spel.(steam)

Les : Eerst kijken naar de system requirements,dan kopen.:p

kwinten12

Legacy Member
mayrbek kunt u mij eens u videokaart en proccesor zeggen aub ?
Het is echt kut dat ik dit spel nu liggen heb en vast zit met steam account idd.. Thx voor de reacties alvast!

=Ermac=

Legacy Member
kwinten12 zei:
mayrbek kunt u mij eens u videokaart en proccesor zeggen aub ?
Het is echt kut dat ik dit spel nu liggen heb en vast zit met steam account idd.. Thx voor de reacties alvast!

Welke service pack hebt ge nu in windows?
Geef eens meer info over die crash plz.Is dat ingame of wanneer ge die opstart?

kwinten12

Legacy Member
Service Pack 3.

Wel als ik Fear 3 dus opstart krijg ik niks te zien, enkel een zwart scherm en na 10 seconden wordt ik terug naar mijn bureaublad gesmeten en geven ze mij ;

FEAR 3
In Fear 3 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Uw was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Vertel Microsoft over dit probleem
We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anoymous.

Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven Klik hier.

Rapport verzenden --------- Rapport niet verzenden


Dit is eigenlijk wat ik krijg van foutmelding, als ik op de foutenrapport krijg
krijg ik
C:\DOCUME~1\Computer\LOCALS~1\Temp\b624_appcompat.txt.

=Ermac=

Legacy Member
Ok,dat heeft duidelijk iets te maken met uw graka-driver.

ATI /AMD Radeon Catalyst 11.8 drivers now available for download | N4G

??

Ik heb nooit ati gehad en aangezien uw kaart al vrij oud is heb ik geen idee welke drivers ge kunt gebruiken en welke niet.
Er is ook niet zoveel info te vinden over fear 3 errors.

Ge zijt ook zeker dat het spel zijn update gehad heeft?

Edit :

Problem #3: Problem starting up FEAR 3 / FEAR 3 black screen at startup.

Solution A.

1. Run the vcredist.exe and dxsetup.exe
If you’re running Installshield – in the installer folder (what you downloaded, not the program files folder), there is a folder called support. The vcredist.exe is found there. In that same folder, there is a DirectX11 folder. Run the dxsetup.exe in that folder.

Solution B.

One of the experiments I made in my case was removing the wb and monolith VIBs, which allowed me to access the main menu, but not launching the game as it still crashes at 50% of the first level’s loading screen. These videos must have something special because I can see the others (esrb, gamespy, main menu background) with no problem.

Solution C.

I run windows firewall and a shaw secure firewall. I use shaw secure for my antivirus Like other threads have said to do make the following exceptions in your firewall

* GameoverlayUI (its in the main steam folder )
* C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\<FEAR3 folder>(the icon that launches FEAR 3)

Meer kan ik niet vinden...

kwinten12

Legacy Member
Solution A & C heb ik gedaan, tevergeefs.. :(

Voor Solution B , wat bedoelt hij precies met removing the wb and monolith VIBs ?? Wat is dit en waar staat dit ?

Grafische kaart is upgradede geweest + ja het spel heeft ook zijn update gekregen . Merci voor te antwoorden Ermac ;).

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan