Archief - Favoriete speler/streamer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Wie is je favoriete speler die tevens streamt?

Voor mij 100% zeker TLO ^^

geweldige games, praat op de chat, luistert BSG muziek, etc...
Op dit moment laat hij een epische baard groeien omdat EG dit heeft, hij wil ze overtreffen :D En ie laat disneymuziek horen... int nederlands ! darkwing duck

aaaargh, I fucking love TLO :D

butcherken

Legacy Member
Sase, Stephano, DeMuslim, Destiny als er volk op skype zit en em den balzak uithangt :p, Select in zn 2v2's met optikzero is ook altijd plezant

Ik heb niet echt favo spelers, alhoewel ik supporter voor DeMuslim, maar das omdat da zo ne sympathieken is <3

Raaf

Legacy Member
Yuk optikzero...

Anyway, DeMuslim is erg goed, maar mijn favoriete streamer is toch kawaiirice. Veel makkelijk om met hem interactie te hebben dan met andere streamers (er kijkt wat minder volk), maar hij is nog steeds heel skilled. Eén van de beste Amerikaanse terrans no doubt.

Zo vroeg ik hem laatst of hij soms 4 rax na een FE gaat vs protoss, hij zegt dat hij dat normaal niet doet, maar volgende P opponent probeert hij het, maar verliest (toegegeven ook wel wat pech met een dt-timing en mule dropping).

Dan vraag ik hem natuurlijk of zijn medivacs te laat waren door die 4 rax... Antwoord: jep.

I made him lose a game :(

wireke

Legacy Member
Idra.

Rest laat mij eerlijk gezegd nogal koud. Al heb ik wel sympathie voor Demuslim/tlo/sheth

Furywitch

Legacy Member
Slayers Dragon. die korean dude is zalig en doet dansjes op zen cam alst ij wint vs pro's :D

[F6]Harvester

Legacy Member
als er tijd over is om naar streams te zien open ik gewoon Teamliquid en zie wie er bezig is.

Gisteren paar uur naar EmpireKas zitten zien, ik verstond wel niks van zijn geblabber kheb mooie games gezien.
Anders kijk ik ook wel TLO - DeMuslim en zoiezo alle VODs van GSL :)

Nova533

Legacy Member
Sase is goed om naar te kijken samen met Huk, LiquidHero, Mana en uiteraard White-ra.
U expand defend, then attack.

Van de terrans is het meestal Demuslim of select of 1 van die koreanen.
Zerg is het Sen of Stephano en ja Idra al we eens willen lachen met zen ragequits.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan