Archief - Farcry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X1RON

Legacy Member
Yuw, kem een prob me Farcry
kem hem gekocht, nie da ge begint te denke da et ne kopie is :)
Kem farcry dus geinstalleer en kdoe em ope en dan komt der en schermke me Cannot locate the CD-ROM
CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game.

khad dervore Deamon tools op mene pc staan, kem die deraf gezwierd mar da komt nog :sad:

kunne jullie mij aub helpe want me wanna play farcry!!!! :evil:

thx! :bow:

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
CloneCD, Alcohol,... disablen of uninstallen... (heeft hier al paar keer gestaan, search button is handig :ironic: )

sebastos

Legacy Member
awel ik ben diep teleur gesteld door cry tec en eel den bazaar
kheb da van ne vriende geleend
kheb ni verder gespeeld dan vijfde level want het suckte te zwaar, twas te saai
oké schoon gfx maar das dan al

Holy Paladin

Legacy Member
lees topic. waar staat de vraag 'wat vind jij van farcry?'
ik zie het niet. gij?

srry he ma ik ben et beu om altijd men uitleg te doen dus ik ga et houden bij een klein flameke :p

Z!zZ

Legacy Member
sebastos zei:
awel ik ben diep teleur gesteld door cry tec en eel den bazaar
kheb da van ne vriende geleend
kheb ni verder gespeeld dan vijfde level want het suckte te zwaar, twas te saai
oké schoon gfx maar das dan al


Ja, je hebt gelijk .... Heb ik hier al vele malen vermeld op dees forums > is de meest overrate game ooit ma kom; teeft ook zen schone kanten en den MP speel ik nog altijd ondertusse!

OT ; ja dinges disablen he

X1RON

Legacy Member
ja, tbolt nu ma kem en ander probleem :'( telkes als die ant loaden is dan blijvt em hange, zo int begin, wette jullie wak zou kunne doen?

aub, voor een arm zielig manneke van 14 jaartjes die geen hoop meer heeft buiten een paar mensjes van dit forum

pliez :p

X1RON

Legacy Member
kem btw ne Amd 1600+, 512mb ramm, geforce fx5600 512mb mem, moede nog iet wete, vraagde et ma :)

Holy Paladin

Legacy Member
k kan u niet helpen xiron!

DoomedByZizZ zei:
Ja, je hebt gelijk .... Heb ik hier al vele malen vermeld op dees forums > is de meest overrate game ooit ma kom; teeft ook zen schone kanten en den MP speel ik nog altijd ondertusse!

OT ; ja dinges disablen he
Holy Paladin zei:
lees topic. waar staat de vraag 'wat vind jij van farcry?'
ik zie het niet. gij?

srry he ma ik ben et beu om altijd men uitleg te doen dus ik ga et houden bij een klein flameke :p

anubiss

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Ja, je hebt gelijk .... Heb ik hier al vele malen vermeld op dees forums > is de meest overrate game ooit ma kom; teeft ook zen schone kanten en den MP speel ik nog altijd ondertusse!

OT ; ja dinges disablen he


*KUCH* Doom 3 *KUCH*

Ontopic: Daemon tools wordt niet gedetecteerd door FarCry, (clonecd, alcohol, ... wel)

X1RON

Legacy Member
jaja, kweet et ondertusse wel, tbolt ook al ((tenk joe! :p)) ma da spel blijft hange tijdens et laden ((campane))
kzen echt hopeloos :( ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan