ocùn
Legacy Member
hello!, kheb ier juist farcry gekocht & kwil de multy testen, dus heb ik een account aangemaakt maar em wil in het spel ni met die account inloggen.. eerst krijg ik van "tis 't verkeerde passwoord" (hetgeen bs is
), daarna ist van "account blocked"..
hoe komt dat? wat mij ook verwondert is dat ik totnutoe nog nergens een cd-key heb moeten ingeven..
wat scheelt der?
), daarna ist van "account blocked"..hoe komt dat? wat mij ook verwondert is dat ik totnutoe nog nergens een cd-key heb moeten ingeven..
wat scheelt der?