Archief - Far Cry level help

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cisse

Legacy Member
Ik zit ergens in een level bij far Cry waar ik in zo een cargo schip moet binnengaan.Er is een gat aan de zijkant waar ik moet inzwemmen maar daar zit ik vast, ik ben op de juiste plek maar toch kan ik nergens heen.Het ergste van al is dat ik het spel vroeger al eens gespeeld heb ik en dan ik hier toen geen probleem had maar nu ben ik het dus vergeten hoe ik verder moet.Kan iemand me helpen aub ?

Holy Paladin

Legacy Member
is dat nie die japanse carrier? met zo een heel groot gat vanachter, waar ge nie moet zijn
vanvoor in het water is er dan een klein gat en als ge daarin zwemt is er denk ik een cutscene naar de volgende level

dus mss ist ne bug, probeer opnieuw

TatuObsessed

Legacy Member
idd normaal zoude dan een filmke krijgen waar da plafond instort
iets verder zwemmen ofzo :confused:
ah the carrier toen waren de levels nog fantastisch, naar het einde toe verzwakt dit echter verschrikkelijk, word het de zoveelste monstershooter :doh:
gangetje in monstertje dood, gangetje uit, filmpje, gangetje in,.... :ironic:

Holy Paladin

Legacy Member
bullshit

de laatste levels zijn zalig goe
*smijt* uit helicopter, hier een M4 met 5 kogels, voor uw neus een bos vol trigens.. best level ever lol
en dan de vulkaan beklimmen, zalig spannend en geen enkel spel doet et beter

als ge zo ne bleiter zijt die perse wil mannekes afschieten speel dan nog wa cod

TatuObsessed

Legacy Member
Holy Paladin zei:
bullshit

de laatste levels zijn zalig goe
*smijt* uit helicopter, hier een M4 met 5 kogels, voor uw neus een bos vol trigens.. best level ever lol
en dan de vulkaan beklimmen, zalig spannend en geen enkel spel doet et beter

als ge zo ne bleiter zijt die perse wil mannekes afschieten speel dan nog wa cod
och zever ni he, das echt het domste level ooit, zo goed als onmogelijk voor mij
eerst moete die trigen kille da op u afkomt, da lukt nog maar dan :eek: der zit zone kerel op u te knallen gij me uw 3 kogeltjes heeft ni veel nut ze
en ik bedoel ook da far cry een game is van one in a dozen :sleep: weer de zoveelste

Holy Paladin

Legacy Member
de zoveelste WAT?
de zoveelste shooter met de beste jungle ever, beste ai ever, enz maar er komen monsters in voor dus het is slecht

geen half-life 2 voor u dan

Cisse

Legacy Member
ik zwem in dat gat in, plafond stort naar beneden maar dan gebeurd er niets, ik kan gewoon verder blijven zwemmen in da gat.

Z!zZ

Legacy Member
Bah, die laatste levels zijn zielig slecht :'(

Rap ff aan geplakt....cmon ; leveldesign is echt arm in laatste levels, da gevecht met dien doctor is belachelijk en daarna die valei vol monsters......pfffff

Me prays for a better FC 2 ending

edit; mja dien cinematic voor je op dat "trigen eiland" word gesmeten maakt het ff spannend maar eens op dat eiland....omg; 6 kogels n 20 trigens ; Als je niet weet dat je er gewoon van kan weglopen is da zeer frustrerend denkik......anywayz; voor de rest wel goe spelleke de eerste 12 levels

Holy Paladin

Legacy Member
neen... goede levels... alle die IN de vulkaan zijn ma slecht ja die ervoor is een van de beste ooit
met die buggy vollenbak tussen verkoolde bomen en lavastromen racen terwijl er overal trigens zitten raketten te schieten en soldaten enzo

hoe kunt ge da nu slecht vinden, HOE?

TatuObsessed

Legacy Member
Holy Paladin zei:
neen... goede levels... alle die IN de vulkaan zijn ma slecht ja die ervoor is een van de beste ooit
met die buggy vollenbak tussen verkoolde bomen en lavastromen racen terwijl er overal trigens zitten raketten te schieten en soldaten enzo

hoe kunt ge da nu slecht vinden, HOE?
ok toegeven met die buggy is nog tof, maar daarna, komaan maat in de krater
das ni te doen, mega veel trigens enzo :eek:
die heb ik echt al cheatend moeten uitspelen, en ik heb het echt tegen cheats

Z!zZ

Legacy Member
@paladin ....HOE ? Dat stuk heb ik niet vermeld....dat was mss ni slecht ma CMON, da was ff cool met din buggy ja ma dan zedde gedwongen eruit te komen en stade daar tussen die FAT trigens die me 5 tegelijk rockets afschieten, blijven hangen, stilstaan, ff alles vergeten, ik beweeg, beginnen weer te schieten zzz,

Ma echt; Bijna alle levels tot factory vond ik zeer goed

Cisse

Legacy Member
euhm guys kunnen we aub ontopic blijven ?Ik zit dus nog steeds met etzelfste probleem

falafel

Legacy Member
komt blijkbaar wel meer voor dat er geen cinematic of objective komt, wanneer die er wel moet komen. Is een zeer lastige bug denkik :x

(wel zelf nog niet voorgehad gelukkig ^^)

Cisse

Legacy Member
Ik had Far cry versie 1.1 daarin had ik altijd die bug.Ik heb nu1.2 geinstalled maar nog steeds die bug .Weet er iemand hoe ik dit oplos ?

Joris_sl

Legacy Member
Ik heb hetzelfde probleem gehad, heb farcry terug geinstalleerd en toen was het opgelost.
Hebt ge de coop-med geinstalleerd? ik denk dat het daarmee te maken had.

Cisse

Legacy Member
Joris_sl zei:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, heb farcry terug geinstalleerd en toen was het opgelost.
Hebt ge de coop-med geinstalleerd? ik denk dat het daarmee te maken had.


jup heb COOP geinstalled.Daar ligt dus et probleem.kan ik dit dan niet gebruiken ofzo ?

Joris_sl

Legacy Member
Als jij die mod ook hebt staan zal de fout daar wel in zitten, ik merkte het op vlak nadat ik die mod had geinstalleerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan