timmyboy
Legacy Member
Hey,
wanneer ik de 2de cd van farcry moet insteken om te instaleren loopt het mis...
Ik steek hem in en duw op ok.... er gebeurt niks...;
Ik moet wel zeggen dat mijn computer juist geformateert is en dat de cd-rom drive F: heet en mijn harde schijf D:.
Zou het daaraan liggen? dat de computer op D: zoekt (normaal de cd-rom)??
Tim
wanneer ik de 2de cd van farcry moet insteken om te instaleren loopt het mis...
Ik steek hem in en duw op ok.... er gebeurt niks...;
Ik moet wel zeggen dat mijn computer juist geformateert is en dat de cd-rom drive F: heet en mijn harde schijf D:.
Zou het daaraan liggen? dat de computer op D: zoekt (normaal de cd-rom)??
Tim


