BenneB
Legacy Member
Joe, ik had een paar vraagskes
In de Fae Movie "Best Moments of Fae" komt echt wel goeie muziek vind ik, waar kan ik de titels vinden en de artists? Vooral van het eerste liedje dan.
Bij credits staat het niet.
Dan was er nog een filmpje dat hier ooit gestaan heeft van Mighty X, kunnen jullie die link nog eens geven aub? Die zou ik graag eens downloaden
In elk geval merci, en als ik antwoord heb zal ik deze thread wel terug deleten hoor
B.
In de Fae Movie "Best Moments of Fae" komt echt wel goeie muziek vind ik, waar kan ik de titels vinden en de artists? Vooral van het eerste liedje dan.
Bij credits staat het niet.
Dan was er nog een filmpje dat hier ooit gestaan heeft van Mighty X, kunnen jullie die link nog eens geven aub? Die zou ik graag eens downloaden
In elk geval merci, en als ik antwoord heb zal ik deze thread wel terug deleten hoor
B.