Schnippy
Legacy Member
F1 2011 9lives competitie voor PS3:
Voor wie in het bezit is van F1 2011 en een PS3 en die graag op een hoger niveautje wil racen met faire racers kan dit vanaf nu elke zondagavond vanaf 21u je hoeft je wel aan te melden want we spelen in privé server momenteel tellen we een 13tal leden maar er kunnen er gerust nog een 7tal bij.
Aangezien sommigen moeilijk onze topic vinden plaats ik dit topic hier om extra relame te maken, ik reken dan ook op de medewerking van de mod. om deze hier te laten staan.
Link naar onze competitie : https://www.beyondgaming.be/archive...11-league-seizoen-2-nieuwkomers-welkom.847225
Voor wie in het bezit is van F1 2011 en een PS3 en die graag op een hoger niveautje wil racen met faire racers kan dit vanaf nu elke zondagavond vanaf 21u je hoeft je wel aan te melden want we spelen in privé server momenteel tellen we een 13tal leden maar er kunnen er gerust nog een 7tal bij.
Aangezien sommigen moeilijk onze topic vinden plaats ik dit topic hier om extra relame te maken, ik reken dan ook op de medewerking van de mod. om deze hier te laten staan.
Link naar onze competitie : https://www.beyondgaming.be/archive...11-league-seizoen-2-nieuwkomers-welkom.847225