Drieze
Legacy Member
Hallo,
ik heb F1 2010, die ik graag speel, al een tijdje. Nu twijfel ik om F1 2011 ook aan te schaffen alleen weet ik niet of dit de moeite is?
Kan iemand me zeggen of er veel verschil is tussen beide games en wat de grote verschillen zijn? Zit het in de graphics, de realiteit, ..., of zijn het enkel de nieuwe teams van het seizoen 2011?
Alvast bedankt,
Drieze
ik heb F1 2010, die ik graag speel, al een tijdje. Nu twijfel ik om F1 2011 ook aan te schaffen alleen weet ik niet of dit de moeite is?
Kan iemand me zeggen of er veel verschil is tussen beide games en wat de grote verschillen zijn? Zit het in de graphics, de realiteit, ..., of zijn het enkel de nieuwe teams van het seizoen 2011?
Alvast bedankt,
Drieze

