Archief - F1 2010 of F1 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drieze

Legacy Member
Hallo,

ik heb F1 2010, die ik graag speel, al een tijdje. Nu twijfel ik om F1 2011 ook aan te schaffen alleen weet ik niet of dit de moeite is?
Kan iemand me zeggen of er veel verschil is tussen beide games en wat de grote verschillen zijn? Zit het in de graphics, de realiteit, ..., of zijn het enkel de nieuwe teams van het seizoen 2011?

Alvast bedankt,

Drieze

Xavve

Legacy Member
Drieze zei:
Hallo,

ik heb F1 2010, die ik graag speel, al een tijdje. Nu twijfel ik om F1 2011 ook aan te schaffen alleen weet ik niet of dit de moeite is?
Kan iemand me zeggen of er veel verschil is tussen beide games en wat de grote verschillen zijn? Zit het in de graphics, de realiteit, ..., of zijn het enkel de nieuwe teams van het seizoen 2011?

Alvast bedankt,

Drieze

Sowieso heb je de aangepaste teams van vorig seizoen. Maar ik vond persoonlijk het rijgedrag van de auto's enorm veel beter in 2011. Ook de toevoeging van KERS en DRS zorgen voor een andere ervaring. Ik zou zeker niet twijfelen :)
F1 is het meest gedraaide game op m'n PS3 dit jaar.

Scifo

Legacy Member
Tis geen mega verschil. Alé anders gezegd ik zou er geen 50€ voor dokken. :p

Maar ge zult dit spel ondertussen wel vinden voor een schappelijk prijske.

tarzanneke

Legacy Member
De verbetering van het rijgedrag van de wagens kan ik alleen maar beamen.
Ik heb ook lang nog F1 2010 gespeeld, zelfs al had ik 2011 al in mijn bezit.
Maar nu ik F1 2011 beginnen spelen ben, is 2010 eigenlijk wel in de schuif beland.

Drieze

Legacy Member
Ok bedankt en welk van de twee wordt het meest online gespeeld? Is dat dan ook 2011?

b_j_orn

Legacy Member
het is zeker een grote verandering met 2010 een super game en denk dat 2011 zeker het meest gespeeld word

Schnippy

Legacy Member
Drieze zei:
Ok bedankt en welk van de twee wordt het meest online gespeeld? Is dat dan ook 2011?

Op 9lives wordt enkel 2011 in competitie gespeeld online althans voor ps3 (2 competities)

Drieze

Legacy Member
Ok bedankt, k heb het spel ondertussen al in huis gehaald :)
In Dreamland, voor 9.95 Euro.

b_j_orn

Legacy Member
Drieze zei:
Ok bedankt, k heb het spel ondertussen al in huis gehaald :)
In Dreamland, voor 9.95 Euro.

kan je vanavond gelijk met een 100 % race meedoen. mocht je daar zin in hebben laat het me weten of voeg me toe me psn id is b_j_orn dan zal ik je een invite doen

wikke1984

Legacy Member
ik vind het terug een echte flop.
int begin laggy shit nu is het beter .

ik zit hier met een i7,16gb ddr3, 2x ati 6970 ( na de eerste update kon ik het spel maar niet meer spel op ultra low settings) .
Na de 2de patch was het al iets beter en dankzij de updates van ati catalyst is het nu beter maar toch is het nog een bug game :-).

ik speel het soms ook nog op de pc versie dan wel te verstaan :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan