BaNoRaC
Legacy Member
als ik ET opstart ( met natuurlijk de lijnen +set fs_game etpro )
en ik start een listen server op (waarop je zelf kan meespelen ) dan laad mijn config maar gedeeltelijk, maar kan ik ook niks veranderen, hetgeen me het mùeest ergert bijvoorbeeld is het feit dat mijn crosshair wit is en ik hem niet naar magenta krijg, gelijk wat ik doe
Ook als ik de scope van de sniper rifle wil gebruiken wordt het scherm helemaal zwart met een rood puntje in het midden, een extreem irritant gegeven...
i'm looking to fretn & co for this one ^^
dank bij voorbaat al
en ik start een listen server op (waarop je zelf kan meespelen ) dan laad mijn config maar gedeeltelijk, maar kan ik ook niks veranderen, hetgeen me het mùeest ergert bijvoorbeeld is het feit dat mijn crosshair wit is en ik hem niet naar magenta krijg, gelijk wat ik doe
Ook als ik de scope van de sniper rifle wil gebruiken wordt het scherm helemaal zwart met een rood puntje in het midden, een extreem irritant gegeven...
i'm looking to fretn & co for this one ^^
dank bij voorbaat al

