Archief - et vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nop

Legacy Member
kan ik bv als ik v21 doe zegt hij i need a medic
kan ik ook iets anders zeggen door v21 te drukken

somigen zeggen dat ze een medic zijn en dan komt er op lozers
die hebben da verandert kan dat??

Sprayzor

Legacy Member
Zodra je V druk , zou je normaal een menuutje moeten zien.
Daar staan die chats in

vb
V6 = zegt welke uw klasse is
V55 = salu

enz ...

greetz

nop

Legacy Member
da weet ik ook wel maar
ik ken mansen dat bv v55 doe
en dan komt bij die tekts good by maan in de plaats daarvan komt bv slu noobs da bedoel ik met het geluit van good by

Gothrek

Legacy Member
ge kunt da doen, maar ik weet ni meer hoe
zoals bijv enemy in the skys ipv enemy in disguise

Frado2005

Legacy Member
toch gemakkelijk??

console:

/bind x vsay oops boobs bijvoorbeeld

eerst origineel en dan ene dat je zelf kiest :d:d

Gothrek

Legacy Member
en bij mijn vb
dus /bind 10 vsay enemy in the skies dus

Disa

Legacy Member
doe het gewoon _NIET_.

Heel die hetse om Enemy in the skies te binden levert alleen maar spam en is enorm irritant voor andere mensen
Code:
Bind x "vsay vsay_uwzever; say_team Hey kijk ik ben naab want ik spam!"

dis

BaNoRaC

Legacy Member
gothrek de uwen gaat niet lukken ;)

die jongen mag da best wel weten dis ;)

ge doet gewoon

./bind x vsay [hier het echt geluid] [hier de tekst die gij wilt]

bijvoorbeeld

./bind x vsay needengineer ^6 we need a ^1ninja ^6here!!!

ge krijgt dan we need aninjahere!!! met het geluidje van we need an engineer

Gothrek

Legacy Member
dat van mij was slechts een voorbeeld zenne, ik doe da wel ni zenne

Disa

Legacy Member
joa weten wel maar het gebruiken raad ik wel af. Ik krijg het nogal daarvan :x

Dis

oya

Legacy Member
kunt ook "yeah" zeggen en dan binden "y0 h4v3 b33n p0wn3d by blabla" in allerlei kleurkes, das veel stoerder

:unsure:

Wietskie

Legacy Member
Gisteren hadden we met P een friendly, ik denk tegen Tsjechen.
Die gasten hadden extra voice-messages, best grappig trouwens. :)
"ich hab 200 puls"......"scheisse, die huhren kommen nicht raus"....."ich hab ein 3er BMW" :D
Ik zal straks eens zien of ik ze ergens online kan zetten.

Cerv.Be

Legacy Member
Wietskie zei:
Gisteren hadden we met P een friendly, ik denk tegen Tsjechen.
Die gasten hadden extra voice-messages, best grappig trouwens. :)
"ich hab 200 puls"......"scheisse, die huhren kommen nicht raus"....."ich hab ein 3er BMW" :D
Ik zal straks eens zien of ik ze ergens online kan zetten.

Als ze duits praatten zullen het wel geen Tsjechen geweest zijn :P ^^

m4rt1n0

Legacy Member
waarom niet? das toch een duits sprekend land, allez tweede taals

Wietskie

Legacy Member
Het waren dan ook extra voice messages en geen gewone chat :)
Die wav'kes zaten in een pk3-file die eerst nog moest gedownloaded worden

m4rt1n0

Legacy Member
zo was er in rtcw toch ook iets

"i smell barbeque" die kennek nog

en van die homer simpson stemmekes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan