Archief - et pro demo's afspelen in wmp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frisje

Legacy Member
helleuw :]
twas om te vragen hoe dat proggie heet of hoe je demo's van et pro (volgens /record) omzet in een wmp bestandje ofzo, wnt ik zou filmpje willen maken, maar dat lukt niet omdat ik het alleen in ET zelf kan afspelen
dank bij voorbaat
:help:

Michel08

Legacy Member
het is geen progie ofzo wnn je je demos bekijkt duw je op f5 ofzoiets en dan maakt die allemaal screenshots, die screenshots vindt je terug in je map screenshots en dan met adobe premiere kun je daar vloeiende beelden en avi dus van maken.

Btw : Broq heeft hier eens iets uitgebreidt over geschreven lees de stickies of use search man.

Frisje

Legacy Member
ja weet ik ok thx, maar ik weet niet hoe ik vloeiende beelden kan maken :\ met adobe ...

Pray

Legacy Member
Als je een demos/stukje wilt zien in de vorm van een avi ed. Moet je tijdens het spelen van de demo bijv. op f5 drukken. Op dat moment neemt ie (24) screenshots per seconde in de vorm van tga's. Met adobe kan je die omzetten (iets van bestand -> batch process -> kies map met tga's en selecteer alle tga's en zeg dat z'm moetne omzetten in jpgs/bmps) Met een programma als bmp2avi of jpgvideo ofzoiets kan je vervolgens van die reeks jpgs/bmps een filmpje samenstellen. In adobe premiere zit volgens mij ook een functie om alle tga's meteen te batchen naar 1 avi.

Lexirium

Legacy Member
Pray zei:
In adobe premiere zit volgens mij ook een functie om alle tga's meteen te batchen naar 1 avi.


uhu.
Nuja, tenzij je er echt een maand intensief aan wilt werken is het
niet de moeite.


lexy

pack

Legacy Member
Lexirium zei:
uhu.
Nuja, tenzij je er echt een maand intensief aan wilt werken is het
niet de moeite.


lexy

adobe download + install is snel gebeurd

gebruik is tamelijk intuitief eenmaal je basics doorhebt hoor

Voor snel movieke zonder balbla:
use virtualdub

iet meet blabla:
adobe premier

Qvm ken ik niet goed, maar is prol easy in gebruik :)

Frisje

Legacy Member
ja gaat allemaal thx ;) maar kep nog een probje :p als ik al die screens wil laten afspelen, dan speelt hij ze intieeegelijk traag af :\ en ik kan het niet sneller zetten, met adobe weet ik niet, daar kan ik niet mee werken dus laat dat maar zou ik zo zeggen :p, maar virtualdub en qvm speelt het echt maar zo 1 screen mer sec. af ofzo :\ is ni normaal, ook als ik op F5 in de demo druk, dan gaat hij maar per 1 screen per seconde vooruit, nuja, dat kan wel normaal zijn, maar kan ik het niet via 1 of andere functie dat heel snel achter elkaar laten afspelen ? :)
en als ik de fps verander kan ik maar tot 100 fps omhoog gaan, verder niet, en dat gaat nog zeer traag :\

en met bmp2avi kan je geen .tga files omzetten in avi :(

thx
:help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan