Archief - et freezed bij het opstarten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skateboy123

Legacy Member
hallo, als ik rtcw:et wil spelen op mijn pc dan is het geluid bij het filmpje alleen maar geruis en gekraak. dan als ik het wegklik dan kom je op een menutje terecht waar je je alias,grootte van het scherm,... moet invullen (moet je bij het eerste keer straten invullen) maar het probleem is. op dat menu freezed mijn muis en toetsenbord gewoon. ik kan niet meer bewegen met de cursor en ook kan ik niets meer doen via het toetsenbord. het enige wat ik kan doen is heropstarten.ik denk niet dat het scherm gwoon freezed want op de achtergrond zie ik nog de bliksem en de wolken enzo die bewegen. wat moet ik doen? :( :confused:

BaNoRaC

Legacy Member
volges mij hitteprobleem met uw graka

wat voor videokaart hebt ge, hebt ge de patch van ET al geinstaleerd en is uw graka niet overclocked?

fretn

Legacy Member
probeer anders eens windowed te spelen en zie of alt+tab nog werkt
dan weet je of het windows is dat uw keys freezed of ET

skateboy123

Legacy Member
ja ik heb zonder patch en met patch gebropeerd, ik heb een intel extreme graphics2 (64mb) en antwoord op andere reply: alt+tab heb ik ook geprobeerd. maar als ik et windowed moet spelen dan moet ik dat toch op ET zelf instellen en dat kan ik dus niet.

fretn

Legacy Member
skateboy123 zei:
ja ik heb zonder patch en met patch gebropeerd, ik heb een intel extreme graphics2 (64mb) en antwoord op andere reply: alt+tab heb ik ook geprobeerd. maar als ik et windowed moet spelen dan moet ik dat toch op ET zelf instellen en dat kan ik dus niet.

open uw shortcut voor et en voeg dit toe (IN HET VET):

"c:\blahblah\et.exe" +set r_fullscreen 0

undi_

Legacy Member
skateboy123 zei:
ja ik heb zonder patch en met patch gebropeerd, ik heb een intel extreme graphics2 (64mb) en antwoord op andere reply: alt+tab heb ik ook geprobeerd. maar als ik et windowed moet spelen dan moet ik dat toch op ET zelf instellen en dat kan ik dus niet.

Volgens mij is uw graka te slecht

Sc0rP!0

Legacy Member
graka kan denk ik gene probleem vormen collega undi, miss is het windows xp die crasht ofzo denk je niet collega undi?

Vin Benzin

Legacy Member
Volgens mij ligt het ook aan jou beeldkaart - zoals de naam reeds vermeld is dat eentje die op het moederbord zit. Bij de installatie cd v/h moederbord moet je de drivers eens installeren voor de beeldkaart want volgens mij is dat niet gebeurt en hopelijk ondersteunen zij de "Open GL" . Als u nog een vrije AGP poort moest hebben ; spendeer een klein bedrag en koop een iets recentere beeldkaart want ET heeft geen nood aan een kaart uit de hoge prijsklasse. Een FX 5200 of Radeon 9200 volstaat.
Probeer anders ook eens bij de fabrikant van jou huidige kaart de laatste nieuwe drivers te downloaden.

skateboy123

Legacy Member
ja mijn videokaart heeft opengl ondersteuning. ik heb et gefixt. ik heb het profiel en de et config gekopieert ban een andere pc naar mijn laptop. nu kan ik wel et spelen maar nu heb ik terug een probleem: het geluid bv als je schiet komt 3seconden later pas het geluid. ik heb iets gelijkaardig ook eens met quake3 gehad dat had ik toen verholpen. toch bedankt allemaal maar weet iemand hoe ik dat met het geluid in orde kan krijgen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan