plehiers
Legacy Member
omdat de andere een head-2-head competitie is, wil ik nog een tweede (roto- competitie openen.
Dit omdat ik dit persoonlijk een leukere en meer interessantere versie vind van het spelletje. (omdat het daar belangrijker is om een evenwichtig team te zoeken, waardoor het ook interessanter wordt naar trades toe enzovoort)
verschil is:
-head 2 head:
je speelt elke week tegen 1 persoon en wie het beste van de 2 is wint (en zo worden de scores bijgehouden
roto:
je speelt een heel seizoen lang tegen iedereen. Hierbij worden alle categorien bijgehouden (de beste in de categorie krijgt 10 punten, de slechtste 1...zo bij elke categorie. Al deze punten (categorien) worden dan bij elkaar opgeteld)
Er is plaats voor 10 personen, als je wil meedoen PM mij dan stuur ik je de info door.
Dit omdat ik dit persoonlijk een leukere en meer interessantere versie vind van het spelletje. (omdat het daar belangrijker is om een evenwichtig team te zoeken, waardoor het ook interessanter wordt naar trades toe enzovoort)
verschil is:
-head 2 head:
je speelt elke week tegen 1 persoon en wie het beste van de 2 is wint (en zo worden de scores bijgehouden
roto:
je speelt een heel seizoen lang tegen iedereen. Hierbij worden alle categorien bijgehouden (de beste in de categorie krijgt 10 punten, de slechtste 1...zo bij elke categorie. Al deze punten (categorien) worden dan bij elkaar opgeteld)
Er is plaats voor 10 personen, als je wil meedoen PM mij dan stuur ik je de info door.

