Archief - Error en disconnect

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaTsJa

Legacy Member
Hallo ik ben hier nieuw en heb een vraag...
Wanneer ik een server join ga ik daar op spelen (DUH) :D
Wanneer het spel klaar is en er laad een nieuwe word ik gedisconnect :doh:
Dan staat er dit in popup:

Error:

Disconnected for unknow reason

:evil: :evil: :evil:
Pls help me want dit is vervelend!

ElemenTiM

Legacy Member
heb ik ook altijd, prolly omdat uw pc te traag is. (in mijn geval toch)

Brock

Legacy Member
RaTsJa zei:
Hoe kan ik dit veranderen ???
snellere pc helpt dikwijls
maar ik blijf het ook zo nog af en toe eens voorhebben.

Gewoon /reconnect typen, enige oplossing die ik heb :)

RaTsJa

Legacy Member
Brock zei:
snellere pc helpt dikwijls
maar ik blijf het ook zo nog af en toe eens voorhebben.

Gewoon /reconnect typen, enige oplossing die ik heb :)
maar dan ben je toch punten en zo kwijt ???

m4rt1n0

Legacy Member
ja als je zegt dat als je begint te spelen je disconnect, heb je toch nog geen punten om te verliezen?

BaNoRaC

Legacy Member
hoogst waarschijnlijk zuigt je pc ezelsballetjes, en moet je inderdaad gewoon es reconnecten, maar tkan oo eventueel aan punkbuster liggen (kleine kans) staat pb_security op 0 en is pb_cl_enable 1

punkbuster updaten

geen cheats geinstalled?

vraag eens op de server of aan een vriend om je te zeggen wat hij te zien krijgt als je disconnect (dan kan hij zien of het een kick of disconnect fout is)
en zeg dat hier

eagleke

Legacy Member
heb ik ook tijdje geleden gehad, kheb men ET Pro map toen eens gewoon helemaal verwijdert en toen bolde het ineens weer tegoei. :)

RaTsJa

Legacy Member
eagleke zei:
heb ik ook tijdje geleden gehad, kheb men ET Pro map toen eens gewoon helemaal verwijdert en toen bolde het ineens weer tegoei. :)
Zal ik eens proberen!!!
edit: moet da map profiles ook verwijderd worden???

RaTsJa

Legacy Member
BaNoRaC zei:
hoogst waarschijnlijk zuigt je pc ezelsballetjes, en moet je inderdaad gewoon es reconnecten, maar tkan oo eventueel aan punkbuster liggen (kleine kans) staat pb_security op 0 en is pb_cl_enable 1

punkbuster updaten

geen cheats geinstalled?

vraag eens op de server of aan een vriend om je te zeggen wat hij te zien krijgt als je disconnect (dan kan hij zien of het een kick of disconnect fout is)
en zeg dat hier
Anders spelen wij een game en dan zie je het direct ik zal je ip joinen ok???
Geef em ffie (als je wilt)

eagleke

Legacy Member
RaTsJa zei:
Zal ik eens proberen!!!
edit: moet da map profiles ook verwijderd worden???

als je je ET map opent staat er direct een ET Pro map, die heb ik gewoon helemaal verwijdert. Voor de rest heb ik nix weggedaan.


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan