Archief - Enkel punten server/ Geen kills ... :-s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eagle-Eye

Legacy Member
Zo'n servers kun je moeilijk bannen, denk ik. Er zijn heel wat servers die zo'n regel instellen (niet officieel, maar je merkt het wel als je op de server komt), waarschijnlijk zodat ze kunnen gebruikt worden als trainingsserver om te leren vliegen, de map te leren kennen of gewoon om unlocks te grinden.

Blue-Bora

Legacy Member
Beetje belachelijk he.

Zo kan je op een mum van tijd alle wapens unlocken en je rank de hoogte injagen.
Bah !

u4ea

Legacy Member
Kzie ni echt in hoe da u stoort?
Hoe minder die mensen oefenen, hoe zwaarder ze afgaan in een 'echte' match.
+ de wapens zijn toch ni echt veel beter op hogere levels dus /care.

Heb op zo'n server leren vliegen, + zen effe gebleven zodak wa flares had. Nu kan ik tenminste 10 seconden in de lucht blijven.

Blue-Bora

Legacy Member
Ik vind da een beetje vals spelen.

Het spel gaat er toch om om elkaar neer te knallen en op die manier punten/ranks te verkrijgen.

Dit is alles een beetje manipuleren om achteraf te gaan stoefen met je score :)

Bloob

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik vind da een beetje vals spelen.

Het spel gaat er toch om om elkaar neer te knallen en op die manier punten/ranks te verkrijgen.

Dit is alles een beetje manipuleren om achteraf te gaan stoefen met je score :)

nuja, de mensen die 24/7 metro spelen hebben ook een veel hogere score als mensen die alle mappen spelen, dan kunde ook zeggen dat dat ook "vals" is omdat ze een hogere score hebben.

Snap niet goed dat je je daar aan stoort imo, wat maakt nu de rank / scores van andere mensen uit, boeit mij totaal geen zak imo

Zentek

Legacy Member
Ik snap ook niet zo goed het nut van deze post.

Dat hij tegen zo'n servers is, is zijn mening uiteraard.

Het nut daarvan laat ik in het midden.

Ranks, stats, weapon unlocks hebben uiteindelijk niks te maken met de "end-game", iedereen geraakt er uiteindelijk toch, de eene wat sneller dan de andere, laat het je game "fun factor" niet beïnvloeden, is nergens voor nodig.

Brick Top

Legacy Member
Noemen ze dat niet statspadding ofzo? :p

Vind het type spelers dat op zo'n servers zit vooral extreem zielig. Als een spel zoals BF (of eender welk ander spel) voor jou enkel draait om de rank die je draagt en het aantal punten dat je hebt... Diep triest vind ik dat. Dat je zo'n servers gebruikt om te leren vliegen ofzo, daar is uiteraard niets mis mee.

En wat de unlocks betreft, tjah. Wat de voertuigen betreft leveren ze wel degelijk voordeel op dus eerlijk gezegd vind ik zo'n servers ook een vorm van valsspelen ten aanzien van mensen die hun unlocks op de 'normale' manier behalen.

nixie

Legacy Member
dwaze manier van spelen.
pak meer voldoening als je unlocks behaalt die je wel degleijk hebt verdient.

Paar van mijn maten hebben da ook gedaan voor even. Nu zijn ze zoveel levels hoger als mij en zoveel meer unlocks.
Maar of dat het verschil maakt...

Veel leuker om u flares echt te unlocken plus da hebt ge echt wel na 2 matchkes (met een beetje geluk)


edit: zo was ik gisteren eens naar mijn assignments aan het kijken en merkte ik dat ik 1 torch kill nodig had.
Kennis op TS zei dat hij mij wel wou boosten daarmee... wth voor 1 torch kill

Jupilleke

Legacy Member
Ik vind gewoon heel het systeem van de unlocks belachelijk.
Bij BF1942 had je een paar guns en een paar (voor die tijd leuke) unlocks.
Als je als pilot ging had je je guns en eventueel een paar bommen, resupply gebeurde door back to base te vliegen en daar je resupply te doen door laag genoeg over de runway/carrier te vliegen.
In die tijd primeerde de gameplay en de fun, nu draait het enkel en alleen om unlocks: voor elk vijsje dat anders is moet je scoren. Geen wonder dat er dan "speciale" servers ontstaan. Als je nu nog BF3 nieuw koopt en je wil wat gaan vliegen: forget it, je zal het geen 10 seconden volhouden, geen flares, geen radar, enkel je boordkanon waar je uiteindelijk dankzij het gemekker van een hoop klein mannen niets meer mee kan aanvangen: tegen andere vliegtuigen of choppers kan je niets beginnen, om nog maar te zwijgen over de alomtegenwoordige AA en bijbehorende constante locks.
Ik durf zeggen dat ik in BF1942 een vrij goede piloot was, zowel qua dogfights als bombing runs. Nu krijg je van de moment dat je instapt in een jet of chopper een constante lock aan je been, leuk....
Veel cod-spelers hebben de overstap gemaakt, en dat zijn dan meestal diegenen die liggen te zagen dat het wapen waar ze dikwijls mee gekilled worden, zwaar overpowered is, en bij de developers volgen ze quasi blindelings deze kiddies.
Om een lang verhaal kort te maken: online gamen is geëvolueerd, en in een volgens mij verkeerde richting.

Li0n

Legacy Member
Ik begrijp iets niet. Jullie zeggen dat ze daar sneller unlocks halen. Mensen die daar spelen halen toch veel minder punten omdat ze niemand killen?

Of mis ik iets?

nixie

Legacy Member
punten capturen hé :)
met een tank een vlag innemen geeft u dan "xp" voor tank stuff te unlocken
zelfde voor de verschillende klassen...

Met een heli lukt da ook nog maar met een jet wa minder :p



Zoals het vroeger was zonder unlock (of miniem aantal) was het leuker.
Maar het is nu eenmaal zo. nu meeste dingen zijn redelijk gebalanced.

Wat ik echter niet zo leuk vind is dat je bijvoorbeeld geen unlocks hebt voor jeeps :'(

die zijn echt underused

m

Kurtis

Legacy Member
Wat een amateuristische site is dat. Je kunt er bijna niets van lezen? Ik geraak niet in server browser? Lijkt met off-line.

Bloob

Legacy Member
Kurtis zei:
Wat een amateuristische site is dat. Je kunt er bijna niets van lezen? Ik geraak niet in server browser? Lijkt met off-line.

Niet ingelogd misschien?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan