floris3
Legacy Member
Ik heb sinds enkele dagen een Router, alles gaat goed .. buiten dat ik op ET geen enkele server meer vind ... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ???
Ik ben hopeloos ...
ik zit nog steeds met hetzelfde probleem .. Dat eye progam .. veranderd nx aan de zaak PLZZ HELP ME !!!
Ik ben hopeloos ...
ik zit nog steeds met hetzelfde probleem .. Dat eye progam .. veranderd nx aan de zaak PLZZ HELP ME !!!