Archief - Enemy Territory vind GEEN servers !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

floris3

Legacy Member
Ik heb sinds enkele dagen een Router, alles gaat goed .. buiten dat ik op ET geen enkele server meer vind ... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ???
Ik ben hopeloos ...
ik zit nog steeds met hetzelfde probleem .. Dat eye progam .. veranderd nx aan de zaak PLZZ HELP ME !!!

Brock

Legacy Member
staat het zoeken wel op "the internet" en niet op LAN?

Een handige tool is: the all-seeying eye. Veel beter dan een ingame browser
( download )

Dark_One

Legacy Member
floris3 zei:
Ik heb sinds enkele dagen een Router, alles gaat goed .. buiten dat ik op ET geen enkele server meer vind ... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ???
Ik ben hopeloos ...
ik zit nog steeds met hetzelfde probleem .. Dat eye progam .. veranderd nx aan de zaak PLZZ HELP ME !!!


instaleer de patch!

floris3

Legacy Member
BEST DAT IK DIE PATCH HEB HE ( ik heb net al iets verder gedacht)

DarkGul

Legacy Member
hmm, voor server te pingen connect uw pc met de masterserver eh ? tis prolly die connectie da uw router blokkeerd ... connecteren op uw router en zorgen dat het door uwen firewall geraakt

floris3

Legacy Member
pack zei:
gg, die probeert te helpen en je scheldt hem uit voor dumbass...
keej , sorry neem me het niet kawlijk ik zit namelijk al 3 maanden met dit probleem , ik word er vreselijk lastig van.

floris3

Legacy Member
DarkGul zei:
hmm, voor server te pingen connect uw pc met de masterserver eh ? tis prolly die connectie da uw router blokkeerd ... connecteren op uw router en zorgen dat het door uwen firewall geraakt
kan je dat nog eens uitleggen .. want ik snap er niet veel van...

bobbejaan

Legacy Member
floris3 zei:
kan je dat nog eens uitleggen .. want ik snap er niet veel van...
Start commandprompt. (Start > uitvoeren > cmd)
Typ dan ping etmaster.idsoftware.com, druk op enter.
Als er time-outs zijn ligt het aan je firewall.
Zie dat je het verkeer tussen je pc en etmaster.idsoftware.com met poort 27950 toelaat, zie daarvoor in de handleiding van je firewall/router.


pack zei:
gg, die probeert te helpen en je scheldt hem uit voor dumbass...
Er staat duidelijk dum ass...

floris3

Legacy Member
bobbejaan zei:
Start commandprompt. (Start > uitvoeren > cmd)
Typ dan ping etmaster.idsoftware.com, druk op enter.
Als er time-outs zijn ligt het aan je firewall.
Zie dat je het verkeer tussen je pc en etmaster.idsoftware.com met poort 27950 toelaat, zie daarvoor in de handleiding van je firewall/router.


Er staat duidelijk dum ass...
er staat nix van time-outs en ik lees ook niets over verkeer tussen pc en etmaster.idsoftware.com met poort 27950. wat doe ik verder ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan