epic-foley
Legacy Member
Hallo!
Ik heb dus juist de hardenend edition gekocht en daarin zit ook de founder status van elite
Maar ik kan dat niet activeren, dus heb ik aan een paar mensen gaan vragen wanneer je dat wel kan, de ene zegt overmorgen, de andere zegt 9 november...
Kan iemand hier mij vertellen wanneer het gepland is?
Mvg,
Thomas
Ik heb dus juist de hardenend edition gekocht en daarin zit ook de founder status van elite

Maar ik kan dat niet activeren, dus heb ik aan een paar mensen gaan vragen wanneer je dat wel kan, de ene zegt overmorgen, de andere zegt 9 november...
Kan iemand hier mij vertellen wanneer het gepland is?
Mvg,
Thomas
