Archief - Elder Scrolls V: Skyrim (mage or warrior)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sponge Bobble

Legacy Member
Wa zijt ge et liefst?

Mage, warrior of all-around?

btw een van de beste spellekes ooit gespeeld! ;)

thelordofpee

Legacy Member
ceken12 zei:
Kzou graag iet lijk u spelen( Derp-class )

En ik iet gelijk u, mongool-class


Sneaky hunter :)

Misschien wel beter in het algemene topic gezet ;)

CrazyPirate

Legacy Member
Battlemage
Ik ben zo van het principe dat je zonder magie een spel bijna niet kan spelen (healing, extra shield,...). En als je puur mage bent ben je te zwak qua hitpoints vandaar Battlemage :)

CrazyPirate

Legacy Member
jaja maar ik bedoel U hitpoints e xd
Je draagt bijna geen armor e

thelordofpee

Legacy Member
Ahzo, nee, inderdaad. Daarom best balancen tussen health en magick en een hotley naar je healing spel zetten.

CrazyPirate

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ahzo, nee, inderdaad. Daarom best balancen tussen health en magick en een hotley naar je healing spel zetten.

That's the spirit :)

Verstuurd van mijn HTC Incredible S met Tapatalk

EternalSilence

Legacy Member
Stealth + archery = pwnage :crazy:

Als ik als hidden blijf, kan ik halve legers snipen met m'n boog.
Word ik dan toch ontdekt, dan loop ik er van door in het bos en schiet ik regelmatig op m'n achtervolgers.

Doggiedog

Legacy Member
Waarom zijn er nu plots 2 threads met hetzelfde thema? :unsure:

Anyway, main character is melee, dwz sneaky archer met dual wielding swords voor combat op korte afstand. Sneak was eigenlijk niet echt bewust gekozen, maar ik gebruik dat zoveel dat die skill belachelijk snel naar 100 is gegaan. De hoogste van mijn andere skills zit nog rond de 50. :/ Maar ik vind het gewoon te fijn om npc's af te luisteren, of in stilte af te maken.

Volgende personage wordt echter magic based. Altmer met voornamelijk illusion (en sneak, want dat wordt nu net mijn moordenaar), destruction en enchanting. Voor de rest zie ik wel, misschien ook conjuration, dunno yet.

greiver

Legacy Member
Mijn char is vooral sneak en archery. Speelt wel leuk, maar begint nu wel wat veel van t zelfde te zijn...
Had dan eens een nieuw char gemaakt om eens shield + sword te doen. Vind ik tot nu ook wel plezant, maar denk dat dit ook rap gaat vervelen.

Ik denk dat ik gewoon met eerst char ga door doen, en gewoon voor de leut wat meer melee gaan doen. Misschien wordt den build daardoor FUBAR, maar dan ist maar zo... :-/
Dan echanten we wel wat weapons/armor om te compenseren.

Mage lijkt me plezant, maar lijken nog friendly fire liefhebbers...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan