Archief - Eerste multiplayer trailer toont veel nieuwe info!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Ben blij dat AA-gun er nog in zit.

Die dogtags zien er wel wa minder uit vind ik.:p
Waarschijnlijk een middel om campers ofzo uit hun schuilplaats te halen of reward voor een killstreak te beëindigen.

En oh nee , ge hebt een MW3 topic geopend. Houd u klaar voor de angry BF3 mob:p

Er is trouwens een general MW3 topic, is misschien beter om dees te plaatsen.

thelordofpee

Legacy Member
Hello, angry BF3 mob here :)

Nee, wat ik over de trailer zou willen zeggen is al gezegd in het "MW3 why it should not win this fall"-topic, buiten één ding.

Die dogtags zien er ronduit lelijk uit. Het zijn gewoon zwevende dingen boven iemand zijn lichaam die bovendien nog rood zijn? Hopelijk gaan ze dit nog veranderen. Voor de rest zag het er redelijk vertrouwd uit.

TheAces102

Legacy Member
dit ziet er aardig uit..

hehe de karachi truck (c flag) is back =)

5killstreak = ballistic vests
9killstreak = remote turret?
10killstreak = recon drone
11killstreak = EMP (van 15 naar 11 =) )
15killstreak = jug

scav, steady en marksman = killstreaks??

thx voor upload

Sefirosu

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ben blij dat AA-gun er nog in zit.

Die dogtags zien er wel wa minder uit vind ik.:p
Waarschijnlijk een middel om campers ofzo uit hun schuilplaats te halen of reward voor een killstreak te beëindigen.

En oh nee , ge hebt een MW3 topic geopend. Houd u klaar voor de angry BF3 mob:p

Er is trouwens een general MW3 topic, is misschien beter om dees te plaatsen.

Hey Wim,

Bedankt voor de tip! Heb je toevallig een link naar dat topic? Heb ernaar gezocht maar heb het niet kunnen vinden helaas (wel een Black Ops algemeen topic)!

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Hello, angry BF3 mob here :)

Nee, wat ik over de trailer zou willen zeggen is al gezegd in het "MW3 why it should not win this fall"-topic, buiten één ding.

Die dogtags zien er ronduit lelijk uit. Het zijn gewoon zwevende dingen boven iemand zijn lichaam die bovendien nog rood zijn? Hopelijk gaan ze dit nog veranderen. Voor de rest zag het er redelijk vertrouwd uit.

:D

Vind de dogtags idd ook op ni veel trekken. De mode op zich spreekt mij ook niet echt aan. De rode zijn denk ik van u team die ge kunt terugnemen en de gouden van de enemy.

TheLUCKYfighter

Legacy Member
Jah, die dogtags zijn lelijk, maar als ge daar ni mee wilt spelen moet ge da ni, Het is een aparte game mode " kill confirmed ".

PS: de rode zijn van u eigen team die ge terug kunt pakken zoda de kill ni telt voor de andere
geel is van het andere team ( als ge die gele ni pakt hebt ge de kill ook ni )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan