Archief - Eden Eclipse demo 1 released

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CBA

Legacy Member
Eden Eclipse is a science-fiction first person 3D action game set in the distant future. You take on the persona of a brave female soldier named Lt. Amber Daniels.

Guide her through the perils of a harsh planet filled with dangerous creatures, unfriendly wastelands, and complex jungles.

Along your way you will uncover the secret behind the mysterious red crystals as well as secrets of your own life and past. Eden Eclipse is not your normal gaming experience. This game will send shivers down your spine...

Screen 1
Screen 2
Screen 3

Download (233.33 mb)

SideShow

Legacy Member
mja, al die mods en spellen op de engine van ut. ik ben er gelijk niet aan, ik vind dat die engine maar voor 1 ding past, en dat is ut zelf

donkey_thong

Legacy Member
mss een doomIII met lagere systeem eisen, want het zieter toch behoorlijk donker uit. anywayz, ga het later is proberen als men telemeter wa gedropped is, zodak die volumeblokken kan afzetten :doh:

@sideshow, ga volledig akkoord, zo'n mod is fijn, voor een paar dagen/weken, langer niet, je hebt natuurlijk wel een paar uitblinkers (cs, to), maar ik vind het mss wel een tijdverspilling van de makers ervan.

MCCCXXXVII

Legacy Member
kben der ook absoluut zeker da da voor die makers nog altijd tijdverspilling is
wanneer ze der 1 miljoen fr en job in game industry voor krijge :)

tgaat hem om de kunst en de lange termijn strategie, de liefde voor het creeren van iets, en ni om da volk te pleasen, want da volk klaagt toch altijd :)
de onstopbare drang om iets make

en as ik moet kieze tusse wa ik nuttiger vin, heel de dag naar scherm stare en vlagge probere te cappe in 1 of ander weird game of mijn hersene creatief ten werken zetten dan weet ik het toch wel :)

mod zelf is wel ok, der is amper sp voor ut2 dus dan word mod automatisch beter en cooler maar algemeen gezien is het toch maar average
gameplay en de feel van het hele ding vooral, idee zelf is cool enzo maar ge krijgt amper indicatie van wa er gebeurd en monsters zijn echt plastiek houterig :)
doom 3 ist zeker ni, maar tis wel doenbaar voor ne zondagavond, meer ni
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan