Bubba
Legacy Member
Hoi,
Ik ben zopas terug begonnen met Wow na een lange pauze, en ben nu wat aan het mixen tussen quests en dungeons om te levelen.
Ik zit echter met een (onnozele) vraag:
Als je een (nieuwe) dungeon binnengaat heb je meestal één of meerdere quests die je aan de entrance kan oppikken. Uiteindelijk zijn die dan complete en wil je die inleveren, maar ik snap niet goed hoe dat in elkaar zit.
Is het nu echt de bedoeling om gans terug te lopen? Meestal krijg je daar niet eens de kans toe omdat niemand in de party blijft.
Onder da groen dungeon knopke daar bij de map staat ook iets van "Teleport ...", maar ik heb den indruk dat da u uiteindelijk gewoon teleport naar de plaats waar ge zat toen ge de uitnodiging voor de dungeon binnen te gaan kreeg?
Ik kan me niet voorstellen dat er daar niks voor voorzien is. Het is een domme vraag, i know, maar ik vind er niet direct een antwoord op.
Thanks!
Ik ben zopas terug begonnen met Wow na een lange pauze, en ben nu wat aan het mixen tussen quests en dungeons om te levelen.
Ik zit echter met een (onnozele) vraag:
Als je een (nieuwe) dungeon binnengaat heb je meestal één of meerdere quests die je aan de entrance kan oppikken. Uiteindelijk zijn die dan complete en wil je die inleveren, maar ik snap niet goed hoe dat in elkaar zit.
Is het nu echt de bedoeling om gans terug te lopen? Meestal krijg je daar niet eens de kans toe omdat niemand in de party blijft.
Onder da groen dungeon knopke daar bij de map staat ook iets van "Teleport ...", maar ik heb den indruk dat da u uiteindelijk gewoon teleport naar de plaats waar ge zat toen ge de uitnodiging voor de dungeon binnen te gaan kreeg?
Ik kan me niet voorstellen dat er daar niks voor voorzien is. Het is een domme vraag, i know, maar ik vind er niet direct een antwoord op.

Thanks!
