Archief - Dungeons => Hoe teruggaan naar entrance?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Hoi,

Ik ben zopas terug begonnen met Wow na een lange pauze, en ben nu wat aan het mixen tussen quests en dungeons om te levelen.

Ik zit echter met een (onnozele) vraag:

Als je een (nieuwe) dungeon binnengaat heb je meestal één of meerdere quests die je aan de entrance kan oppikken. Uiteindelijk zijn die dan complete en wil je die inleveren, maar ik snap niet goed hoe dat in elkaar zit.

Is het nu echt de bedoeling om gans terug te lopen? Meestal krijg je daar niet eens de kans toe omdat niemand in de party blijft.

Onder da groen dungeon knopke daar bij de map staat ook iets van "Teleport ...", maar ik heb den indruk dat da u uiteindelijk gewoon teleport naar de plaats waar ge zat toen ge de uitnodiging voor de dungeon binnen te gaan kreeg?

Ik kan me niet voorstellen dat er daar niks voor voorzien is. Het is een domme vraag, i know, maar ik vind er niet direct een antwoord op. :p

Thanks!

Oct

Legacy Member
Ja is gewoon met die groene knop. Ff naar buiten teleporteren en dan weer naar binnen, dan sta je aan het begin.

Smashy

Legacy Member
Dat er niemand in de party blijft maakt ook niks uit, je kan perfect teruglopen zonder party...

Bubba

Legacy Member
Smashy zei:
Dat er niemand in de party blijft maakt ook niks uit, je kan perfect teruglopen zonder party...

Ja? Ik dacht dat dan hetzelfde gebeurde als dat je de party zou verlaten?

Maar bon, teruglopen is traag en aangezien ik de dungeons vaak niet goed ken zou ik nogal eens vaak verkeerd lopen en eventueel tegen mobs oplopen.

Anyway, die teleport is het dus. Thanks manne! :)

Smashy

Legacy Member
Als je een instance binnenstapt in een party en iedereen quit je party dan zit jij nog altijd in de "party" die in de instance mag blijven :) Werkt zo voor raids ook.

Licargon

Legacy Member
Smashy zei:
Als je een instance binnenstapt in een party en iedereen quit je party dan zit jij nog altijd in de "party" die in de instance mag blijven :) Werkt zo voor raids ook.

In praktijk niet. De 4 anderen uit mn party leaven, ik teleport uit de Dungeon, en wordt ineens ook uit de party gezet -> Voltooide quests waardoor ik nu terug die dungeon in moet gwn om die in te kunnen dienen.

Every.fucking.time -.-

folksy

Legacy Member
als je een instance-quest voltooid, dan kan je die ter plekke inleveren.
gewoon op het gele vraagteken in je questlog klikken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan