Cartmaan
Legacy Member
Khad paar dagen terug nog is DK2 uit de oude doos genomen.. kheb deze gepached + noCDcrack.
Als ik nu in LAN wil spelen met mijn broer, crasht mijn game na een willekeurige tijdstip, keer op keer. Ondertussen is mijn PC geformat geweest, en nu heb ik het probleem nog steeds.
Of mijn broer nu create of ik, het crash wel altijd ergens (na +-15 a 30 minuten ofzo).
Hij heeft juist dezelfde install, met dezelfde patches, dezelfde noCDcrack, en heeft het probleem niet voor. Ik heb zelfs MSN en dergelijke gesloten, omdat sommige oude games daarmee nogal raar beginnen te doen, maar het probleem is er nog steeds ...
Iemand met een oplossing ?
Als ik nu in LAN wil spelen met mijn broer, crasht mijn game na een willekeurige tijdstip, keer op keer. Ondertussen is mijn PC geformat geweest, en nu heb ik het probleem nog steeds.
Of mijn broer nu create of ik, het crash wel altijd ergens (na +-15 a 30 minuten ofzo).
Hij heeft juist dezelfde install, met dezelfde patches, dezelfde noCDcrack, en heeft het probleem niet voor. Ik heb zelfs MSN en dergelijke gesloten, omdat sommige oude games daarmee nogal raar beginnen te doen, maar het probleem is er nog steeds ...
Iemand met een oplossing ?

